וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התכנית הסודית" של ברצלונה לרכוש את פול פוגבה בקיץ הקרוב

ב"אל מונדו דפורטיבו" מספרים שבמועדון קיבלו החלטה עקרונית לנסות לרכוש את קשר יובנטוס ולהשאיל אותו לאיטלקים, עד שהאיסור על ההעברות יוסר בינואר 2016. השיחות בנושא כבר החלו

שער אל מונדו דפורטיבו פול פוגבה. שער אל מונדו דפורטיבו, צילום מסך
השער של אל מונדו דפורטיבו הבוקר/צילום מסך, שער אל מונדו דפורטיבו

השער של העיתון "אל מונדו דפורטיבו" שרואה אור בברצלונה, עוסק הבוקר ב"תכנית הסודית" של ברצלונה להנחית את פול פוגבה בקאמפ נואו. העיתון טוען שאחרי שנבנה חלק קדמי אימתני שכולל את לאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס, ראשי המועדון רוצים לחזק את מרכז השדה ושהם כאמור מכינים תכנית לרכוש את קשר יובנטוס ונבחרת צרפת.

ברצלונה כמובן לא יכולה להחתים שחקנים ב-2015 ועל פי הדיווח, היא תנסה לרכוש את פוגבה בקיץ ולהשאיל אותו ליובנטוס לחצי עונה נוספת, עד ינואר 2016. מי שאחראים לרקימת התכנית הם סוכנו של הצרפתי, מינו ראיולה, וראשי ברצלונה, שכבר ניהלו שיחות בעניין. על פי "מונדו דפורטיבו", אריידו בראידה האיטלקי, שמונה לאחרונה למנהל הספורטיבי של המועדון, גם ניהל שיחות בנושא עם מקבילו ביובנטוס, בפה מארוטה.

לפני כשבוע, נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו כבר נשאל על פוגבה ואמר: "אין תגובה. הוא תחת חוזה ביובנטוס, מועדון שיש לנו כבוד עצום אליו. כל מה שאני יכול להגיד זה שפול הוא שחקן יוצא מן הכלל, כך שנצטרך לשאול את יובנטוס אם היא מתכוונת למכור אותו".

ברצלונה צפויה לאבד את אחד מעמודי התווך שלה במרכז המגרש ב-15 השנים האחרונות, צ'אבי. הקשר הוותיק יעבור לקטאר ובקבוצה בין כה וכה רצו להתחזק בקשר מוביל. המנהל הספורטיבי הקודם, אנדוני סוביסארטה, סימן בעצמו את פוגבה, אבל לאורך תקופה ארוכה טען שאין ביכולתה של ברצלונה לרכוש אותו.

אם ברצלונה אכן תנסה לרכוש את הצרפתי, צפויה לה תחרות קשה. פוגבה מבוקש מאוד על ידי שתי הקבוצות ממנצ'סטר - אם כי אין לו זכרונות טובים מהקדנציה הראשונה שלו ביונייטד, גם הוא שיחק מגיל 16 עד גיל 19. קבוצה נוספת שעשויה להגיש עליו הצעה היא לא אחרת מריאל מדריד, ואם זה יקרה, הבלאנקוס יגייסו את כשרון השכנעו של זינדין זידאן כדי לשכנע אותו להגיע לסנטיאגו ברנבאו.

זינדין זידאן. רויטרס
יגוייס לשכנע את פוגבה לנחות דווקא במדריד? זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully