וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשן ועין: קליבלנד ניצחה את פילדלפיה 86:87, לאב ושאמפרט נפצעו

הקאבס לא קלעו ב-4:03 דקות האחרונות אבל גברו על הסיקסרס, למרות פציעותיהם של שני שחקני המפתח. דיוויד בלאט רשם ניצחון 16 ברציפות בבית. לברון סיים עם 20 ו-11 ריב', 17 לאירווינג

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
הזיע עד לניצחון. בלאט/AP

מאזן: 27:48 (מקום 2 במזרח)

המשחק הבא: בין חמישי לשישי, בבית מול מיאמי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 20 נקודות (8 מ-24 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים; קיירי אירווינג 17 נקודות (7 מ-18 מהשדה) ו-4 אסיסטים; קווין לאב 10 נקודות (4 מ-10 מהשדה) ו-10 ריבאונדים.

צפו בתקציר המשחק

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
רק ארבע נקודות ברבע הרביעי. לברון/רויטרס

קליבלנד ממשיכה לא להרשים, אבל גם ממשיכה לבסס את עצמה במקום השני במזרח. דיוויד בלאט ושחקניו התייצבו ב-Q ארנה למשחק שעל הנייר נחשב לאחד הקלים, מול פילדלפיה 76', אבל הצליחו להסתבך גם מול הסיקסרס החלשים, עד שנשמע הבאזר ואיתו הגיעה תחושת הקלה. קליבלנד לא קלעה אף נקודה ב-4:03 הדקות האחרונות של המשחק, אך בכל זאת ניצחה 86:87 ורשמה ניצחון 16 ברציפות בביתה.

למרות הניצחון, קליבלנד יצאה בשן ועין מהמשחק, כשבמהלכו איבדה את קווין לאב בשל כאבים בגב ואת אימאן שאמפרט שנפצע בקרסול. חומרת פציעתם עדיין לא ידועה, ולא ברור אם יהיו כשירים למשחק הקרוב נגד מיאמי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פורוורד קליבלנד קאלבירס קווין לאב (ימין) שחקן פילדלפיה 76' נרלנס נואל (שמאל. AP
איבדו אותו ברבע השלישי. לאב מול נואל/AP

ההתחלה לא היתה פשוטה, כשפילדלפיה הפתיעה כשהצליחה להישאר צמודה וסיימה את הרבע הראשון בפיגור מינימלי של 26:20. אימון שאמפרט וטריסטן תומפסון עלו היטב מהספסל וברבע השני החל לברון ג'יימס להתחמם, ובסיוע טימופיי מוזגוב צמח היתרון של הקאבס ל-38:47. שאמפרט החטיא דאנק, נפצע וירד לחדרי ההלבשה, וחבריו הצטרפו אליו שם במחצית, כשלוח התוצאות הראה 45:53 לאורחת.

גם הרבע השלישי לא בישר טובות לבלאט וקבוצתו, לאחר שאיבדו את קווין לאב שחש כאבים בגבו. קיירי אירווינג לקח פיקוד בדקות האחרונות של הרבע וחמש נקודות שלו העניקו לקאבס יתרון קטן של 69:72 אחרי 36 דקות. ברבע האחרון שתי הקבוצות לא מצאו את הסל, ולברון קלע 4 נקודות בלבד ברבע הרביעי בפעם השנייה ברציפות. סל של טימופיי מוזגוב 4:03 דקות לסיום סיפק את הנקודות האחרונות שהקאבס קלעו עד לסיום והעלה אותם ליתרון 83:87. למזלו של בלאט הסיקסרס החלשים לא הצליחו לפצח את ההגנה של קבוצתו, והצליחו לצמק רק ל-87:86. 8.5 שניות לסיום לנרלנס נואל הייתה הזדמנות לנצח אבל הוא החטיא, טריסטן תומפסון לקח את הריבאונד והקאבס שמעו את הבאזר שבישר על ניצחון.

כאמור, לברון ג'יימס הוליך את קליבלנד עם 20 נקודות (8 מ-24 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קיירי אירווינג סיפק 17 נקודות (7 מ-18 מהשדה) ו-4 אסיסטים, טימופיי מוזגוב הוסיף 14 נקודות ו10 ריבאונדים, קווין לאב תרם 10 נקודות (4 מ-10 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, ג'יי אר סמית' ואימאן שאמפרט סיימו עם 9 כל אחד. הקאבס קלעו ב-38.8 אחוז מהשדה בלבד ואיבדו 17 כדורים לעומת 13 של הסיקסרס. את פילדלפיה הוליך רוברט קובינגטון עם 19 נקודות, פורקאן אלדמיר ואיש סמית' הוסיפו 11 כל אחד.

סנטר קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב (למטה). AP
דאבל-דאבל יפה. מוזגוב מטביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully