וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון מנהלת הליגה צפוי להודיע על חזרה לפיינל פור

29.3.2015 / 10:10

ראשי הקבוצות יתכנסו כדי לדון בשיטת המשחקים לעונה הבאה כשקיים רוב ברור לשיטה שהופסקה ב-2011/12. ניסיונות פשרה מצד נציגי מכבי תל אביב ואשדוד התומכות בסדרות כדי למנוע את המהלך

תאגיד כאן

בתקציר: ניצחונה של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב 77:93

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל יתכנס היום (ראשון) בתל אביב על מנת לדון בשיטת המשחקים לעונת 2015/16 ולעונות שלאחר מכן. על פי ההערכות בין ראשי הקבוצות השונות, ועל פי המסתמן מישיבת הדירקטוריון הקודמת שנערכה לפני תשעה ימים, קיים רוב ברור לחזרה לפיינל פור על פני סדרות. בקבוצות שתומכות בשיטת סדרות בגמר ניסו בימים האחרונים להעלות הצעות כדי למנוע את הפיינל פור, ואף תיתכן פשרה של הרגע האחרון, אך כמעט בוודאות הגמר סל של העונה הבאה לא יוכרע בשיטה של סדרת הטוב משלושה או חמישה.

"אם לא יהיו הפתעות מצד הקבוצות השונות שהודיעו כבר שהן בעד הפיינל פור, אנחנו נחזור בשנה הבאה לשיטה הזאת", אמר אחד מחברי הדירקטוריון הבוקר, "בכל מקרה המטרה היא למקסם רווחים ולכן הפיינל פור יכול להערך רק ביד אליהו או בירושלים". לפי הישיבה הקודמת שמונה חברי דירקטוריון הביעו את דעתם בעד הפיינל פור - נציגי הפועל תל אביב, הפועל חולון, מכבי ראשון לציון, בני הרצליה, גלבוע/גליל, הפועל אילת, עירוני נהריה ועירוני נס ציונה. נציגי מכבי תל אביב ומכבי אשדוד תומכים בחזרה לסדרות, בעוד הדירקטורים של מכבי חיפה והפועל ירושלים, שהלכו בחודש האחרון ביחד עם מכבי תל אביב בניסיון לחזור לסדרות, לא תמכו באופן רשמי בחזרה לסדרות בישיבה.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מנסה לשכנע את הקבוצות האחרות לא לחזור לפיינל פור. מזרחי/ברני ארדוב

שיטת הפיינל פור הונהגה בישראל בעונת 2005/6 לאחר מספר שנים בהן מכבי תל אביב זכתה באליפויות בסדרות חלקות וללא תחרות אמיתית. השיטה נשארה עד לתום עונת 2011/12, כשבעונה שלאחר מכן שיחקו הקבוצות את חצי הגמר בשיטת סדרות ואת הגמר במשחק אחד. בעונה שעברה עברו הקבוצות לשני משחקים בגמר סל, וגם העונה תישמר השיטה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully