וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא

האדומים ניצחו בפתיחת חצי גמר הפלייאוף בנעמן למרות שלא הציגו רמה גבוהה. לאונרדו דוס סנטוס הוביל עם 12 נקודות. נועם כץ: "היו לנו דקות טובות וגם חלודה שצריך להוריד"

סלבה בצ'קלה שחקני הפועל מטה אשר עכו בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
ניצחו בהילוך ראשון. שחקני מטה אשר/אדריאן הרבשטיין

הפועל מטה אשר/עכו פתחה ברגל ימין את חצי גמר שלב הפלייאוף בליגת העל בכדורעף כששמרה על הביתיות וניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא. כדי להעפיל לגמר, הקבוצה של נועם כץ תזדקק לשני ניצחונות נוספים בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

המערכה הראשונה התנהלה בשליטה של המקומיים שניצלו עשר טעויות של האורחים לניצחון 22:25 למרות שליטה של הכפר סבאים ליד הרשת (2:6 בקיל בלוק) שגם היו יעילים יותר באחוזים בהתקפה (35:44), אבל נפלו כאמור בכמות הטעויות לנקודה. הקבוצה של גל גלילי פתחה את המערכה השנייה ולא ויתרה ואף עלתה ליתרון בשלבים מתקדמים, אבל שוב כמות לא שגרתית של 13 טעויות אפשרה ניצחון מקומי 20:25 כשמשחק ההתקפה הכפר סבאי צונח ל-26 אחוזי יעילות.

הדרמה הגיעה במערכה השלישי, כפר סבא חזרה מפיגור 18:14 למינוס נקודה (21:20) וקיל בלוק של ליאור לוק על אלכס אוסוקין קבע שיוויון 24:24, אבל התגובה של אוסוקין הגיע לאחר מכן עם קיל בלוק על ליאור לוק לניצחון 25:27 שמעלה את המטה ליתרון 0:1 לקראת המשחק השני בסדרה שייערך ביום שני (19:00) הקרוב באולם בר לב בכפר סבא.

"אני שמח מאוד על הניצחון לאחר הפגרה", סיכם כץ לאתר איגוד הכדורעף. "היו לנו דקות טובות וגם חלודה שצריך להוריד. הפנים כבר למשחק השני ואני מקווה שנתעלה שם וננצח שוב". לאונרדו דוס סנטוס הוביל את האדומים עם 12 נקודות וגומז ז'וארס הוסיף 10, אלן קומל ואלכס אוסוקין (4 קיל בלוק) 9 כל אחד, סלבה בצ'קלה 4, אריאל כצנלסון 2 והליברו שון וייסמן הוסיף 1 (86 אחוזים בקבלה, 62 אחוזי קבלה מצויינת). כפר סבא: סבה פכרז 14, הומברטו 13, אמיר וינרסקי 9, ליאור לוק 7, שגיב בולקין 2, נעם בירן ומרקוס 1 כל אחד. הכפר סבאים סיימו עם 12 קיל בלוק לעומת 6 של היריבה, אבל סיימה עם 30 טעויות לנקודה.

ביום שישי מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי הוד השרון, וגם היא שמרה על הביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully