וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מכה לליגה". ווייד: "החלמה מהירה". פול: "מתפללים לשובך"

ב-NBA עדיין מנסים לעכל את ההודעה של אוקלהומה סיטי על כך שדוראנט ייעדר בין 4-6 חודשים. פלאש: "המשחק לא אותו דבר בלעדיך". ואיך קשורים אלן אייברסון, דרק רוז וביל וולטון?

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. רויטרס
כבר מתגעגע. לברון ג'יימס מול קווין דוראנט/רויטרס

קווין דוראנט רשם במהלך הקריירה שלו מספר ציוני דרך מרשימים למדי, אבל הלילה (בין שישי לשבת) הוא נכנס לרשימה קצת פחות מכובדת. כוכב אוקלהומה סיטי סיים את העונה, ינותח ברגלו וייעדר בין ארבעה לשישה חודשים. דוראנט, שזכה בתואר ה-MVP בעונה שעברה, שיחק העונה 27 פעמים בלבד ובארצות הברית מיהרו להכניסו לרשימה של שחקנים שזכו בתואר הנכסף ובעונה שלאחר מכן מיעטו לשחק.

השחקן הבולט ביותר ברשימה הוא ביל וולטון, שזכה בתואר ה-MVP במדי פורטלנד בעונת 1977-78 ובעונה שלאחר מכן לא שיחק כלל. דרק רוז גם כן מוזכר באותה נשימה עם השניים - לאחר שזכה בתואר ב-2010/11 ובעונה שלאחר מכן שיחק 39 משחקים. גם אלן אייברסון מוזכר. בעונת 2000/01 הוא היה השחקן הבולט בליגה ובעונה שלאחר מכן שיחק 60 פעמים.

"מדובר במכה עבורו אבל לא רק, אלא עבור הליגה כולה", אמר פורוורד קליבלנד, לברון ג'יימס, "יש בליגה אחווה, ולכן כשמישהו נפצע בצורה קשה זה כואב. הוא חשוב מאוד ל-NBA בכלל ו-OKC בפרט. אני מקווה שהוא יחלים במהרה". "מקווה שתחילם במהרה, המשחק לא אותו דבר בלעדיך", הוסיף דוויין ווייד. "מתפלל בשביל אח שלי, החלמה מהירה", ציין כריס פול.

כזכור, דוראנט נותח ברגלו הימנית ב-23 בפברואר, בניסיון להקל על חוסר הנעימות שהרגיש בשל ניתוח ראשון אותו עבר בקיץ, במהלכו הוכנס בורג לרגלו. לפני כשבוע וחצי שב לערוך אימונים קלים, כולל כמה משחקים פנימיים של 3 על 3, אך הכאבים חזרו, ואיתם, למרבה הצער, חזר גם תור לניתוח נוסף. משחקו האחרון של KD היה ב-19 בפברואר, ובסך הכל, הספיק לשחק העונה 27 משחקים בלבד, במהלכם העמיד ממוצעים של 25.4 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים. אגב, עד העונה, החמיץ הפורוורד 17 משחקים בלבד בשבע עונותיו ב-NBA. העונה, יחמיץ לא פחות מ-55.

מדובר, מן הסתם, בחדשות איומות עבור הת'אנדר, שגם ככה חסרים את סרג' איבקה שצפוי להיעדר עוד מספר שבועות. עד תום העונה הסדירה סביר להניח שראסל ווסטברוק העילאי יצליח לסחוב את חבריו למקום השמיני, אך קשה לראות כיצד אוקלהומה סיטי תעבור סיבוב בפלייאוף. המאזן של OKC ללא כוכבה העונה: 22 ניצחונות לצד 23 הפסדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרג' איבקה שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
גם הוא פצוע. סרג' איבקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully