וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו עדיין לא בקו הסיום, צריך להתפקס ולחזור למסלול מיידית"

מאמן קליבלנד לא אהב את היכולת של שחקניו בהפסד לנטס: "לא שיחקנו חכם ולא הבאנו את התשוקה והאנרגיה הרגילות". הפרשנים: "הקאבס חייבים להתייחס לשאר המשחקים בעונה הרגילה בכבוד". לברון על ההחלטה לשחק בעמדה 4: "לא ארצה לעשות את זה באופן קבוע"

מייסון פלאמלי שחקן ברוקלין נטס חוסם את טריסטן תומפסון שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
נחסמו בברוקלין. טריסטן תומפסון/AP

קליבלנד תחזור היום (שבת) לאוהיו אחרי שסגרה מסע קצר של שלושה משחקי חוץ עם הפסד 106:98 בברוקלין. המעידה בברקלייס סנטר קטעה לקבוצה של דיוויד בלאט רצף של ארבעה ניצחונות, שהחל לפני עשרה ימים עם 92:117 קל על הנטס בבית, אך הם יכולים להתעודד מכך ש-6 מתוך 8 המשחקים שנותרו להם בעונה הרגילה יהיו בבית.

הקאבס הגיעו למשחק בטוחים בעצמם אחרי שעמדו על מאזן של 0:3 עם ניצחונות בפער ממוצע של 17 נקודות במפגשים הקודמים על הנטס העונה, אבל הפעם הקבוצה של ליונל הולינס, שנאבקת על מקום בפלייאוף, הייתה עדיפה, וניצלה את העובדה שלברון ג'יימס יצא מהקצב שלו אחרי ההפסקה, וסיים את המחצית השנייה עם שני סלי שדה בלבד.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"לא שיחקנו כמו עצמנו, ושילמנו על כך". דיוויד בלאט/AP

התגובות

דיוויד בלאט אמר אחרי המשחק: "פשוט לא שיחקנו טוב כמו שאנחנו משחקים בדרך כלל. קשה לשבת עכשיו ולהצביע על סיבה אחת לכך. היו הרבה דברים שלא עשינו. אני מרגיש שלא שיחקנו כמו עצמנו, ושילמנו על כך. אני בטח יכול לחשוב על כמה תירוצים, אבל אף אחד מהם לא יישמע טוב ואף אחד מהם לא יספק הסבר לאיש מאיתנו. לא הבאנו את התשוקה והאנרגיה הרגילות שלנו, ואני לא חושב ששיחקנו חכם במיוחד".

"לא שיחקנו היטב, וברוקלין עשתה עבודה טובה בלנצל את זה", המשיך בלאט. "ידענו שאנחנו פוגשים קבוצה שנואשת לניצחון, והיינו צריכים לשחק ברמה המתאימה לכך. אני לא מפנה אצבעות מאשימות כלפי איש, פשוט לא היה לנו את זה כיחידה, וזה משהו שאנחנו צריכים לתקן. אנחנו עדיין לא בקו הסיום, אנחנו צריכים לפקס את תשומת הלב שלנו בחזרה ולחזור למסלול מיידית. היו להם 54 נקודות מהספסל, ולנו היו 20. זה די משמעותי".

על השימוש בלברון בעמדת הפאוור פורוורד אמר בלאט: "שיחקנו נמוך, וגם הם. במפגש הקודמת ניצחנו אותם בהרכב נמוך, והפעם בלי ת'אדיוס יאנג הם הציבו את ג'ו ג'ונסון בעמדה 4. הם קיבלו תרומה מפתיעה מארל קלארק שרק הגיע אליהם, וקלע כמה סלים גדולים. לברון השפיע על משחקים רבים העונה מהעמדה הזו, ואם שמתם לב לכך, הוא עשה זאת גם בעבר כששיחק במיאמי".

לברון התייחס להחלטה להציב אותו בעמדה 4, ואמר ש"כל משחק מעמיד אתגר אחר, ואני בסדר עם זה, אבל זה לא משהו שאוהב לעשות באופן קבוע. לא אכפת לי לעשות את זה מדי פעם". לברון גם לא אהב את האנרגיות של חבריו: "זה היה נרפה", אמר ג'יימס, "לרגעים שוטטנו על המגרש. חיייבים לשלוט על רמת האינטנסיביות שלנו ועל התקשורת בינינו".

הפרשן כריס היינס כתב כי "נראה היה שבלאט ניסה להזריק אנרגיות לשחקניו ולספוג עבירה טכנית", אבל בלאט הכחיש כי זה היה במכוון. "פשוט הגבתי לסיטואציה, והשופט הגיב אליי... זה לא היה מכוון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול ברוק לופז שחקן ברוקלין נטס. AP
הלך לאיבוד במחצית השנייה. לברון ג'יימס/AP

מה אמרו בתקשורת

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "במשחק הקודם מול ממפיס הקאבס שיחקו מדהים, ובזה שלפניו מול מילווקי הם נזקקו לכמה נאומי מוטיבציה של לברון כדי להתעורר. נראה שהקבוצה הזו פשוט נגררת לאחרונה לרמה של היריבה שלה, וזו תופעה די שכיחה ב-NBA, אבל זה עדיין הרגל רע לאימוץ כל כך קרוב לפתיחת הפלייאוף. לקאבס אין מרווח ביטחון רחב מספיק כדי להוריד הילוך עכשיו".

דייב מקמנאמין מ-ESPN כתב: "למרות שהלו"ז שנותר לקליבלנד קל יותר על הנייר, יש להם עוד ארבעה משחקים מול קבוצות שבמירוץ לכרטיס לפלייאוף, בדיוק כמו ברוקלין. לכן הקאבס צריכים לשכנע את עצמם שהריצה שלהם עד כה לא הייתה הישג עצום, ולהתייחס למשחקי עד תום העונה הרגילה באותו כבוד שהם יעניקו למשחקים בסיבוב הראשון של הפלייאוף. ברור שאי אפשר להאשים את בלאט במצב הנוכחי, הוא הבחור שהשאיר את הכוכבים שלו על הפרקט בגארבג' טיים בממפיס, כי הוא סופר מודע לעד כמה מומנטום יכול להתהפך במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully