וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: דיוק עלתה לעלית אייט, מישיגן סטייט הפתיעה גם את אוקלהומה

הבלו דבילס התגברו על תצוגה חלשה של אוקאפור ורשמו 57:63 על יוטה. הספרטנס המשיכו לחגוג עם 58:62 על הסונרס, ויפגשו בשלב הבא את לואיוויל שנהנתה מהצגה של מונטרזל הארל ב-65:75 על צפון קרוליינה סטייט

ג'אהיל אוקאפור שחקן מכללת דיוק. AP
לא הבריק, אבל עלה. ג'אהיל אוקאפור/AP

אחרי שאתמול נתפסו ארבעת הכרטיסים הראשונים לעלית אייט בטורניר המכללות, הושלם הלילה (בין שישי לשבת) שלב הסוויט סיקסטין עם ארבעת המשחקים הנותרים. באיזור הדרום עמדה דיוק (1) במוקד והתגברה על האתגר שהציבה בפניה יוטה (5) עם ניצחון 57:63.

הבלו דבילס, שלא היו בפיינל פור מאז עונת האליפות של 2010, נהנו מ-21 נקודות של ג'סטיס ווינסלו, טיוס ג'ונס הוסיף 15 וחברם למחזור, הפרשמן ג'אהיל אוקאפור שסומן כמועמד העיקרי לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, איכזב עם 6 נקודות בלבד ו-8 ריבאונדים. יריבתו הבאה של מייק ששבסקי תהיה גונזאגה (2), שהסתדרה עם המדורגת 11, UCLA, עם 62:74 חלק. הסנטר הפולני פרז'מק קארנובסקי כיכב עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים לבולדוגס, טוני פארקר ונורמן פאוול קלעו 16 כל אחד לברוינס.

באיזור המזרח מישיגן סטייט (7) רשמה את ההפתעה היחידה של הלילה עם 58:62 על אוקלהומה (3). הספרטנס של טום איזו המשיכו בטורניר המצוין שלהם ואחרי שהפילו ברשתם את וירג'יניה הם העיפו את הסונרס עם 24 נקודות של טראביס טרייס, ו-18 של דנזל ולנטיין, 13 מהן במחצית השנייה. בשלב הבא תחכה לה לואיוויל (4) של ריק פיטינו, שניצחה 65:75 את צפון קרוליינה סטייט (8). מונטרזל הארל רשם 24 נקודות, טרי רויזר הוסיף 17 ו-14 ריבאונדים.

מונטרזל הארל, לואיוויל קרדינלס. רויטרס
עדיין לא רוצה להיפרד מקריירת המכללות שלו. מונטרזל הארל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully