וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי מיסטריו עלול לפרוש בשל מותו בזירה של "אל פרו" אגואיו

כוכב ה-WWE לשעבר, שהבעיטה שלו הובילה למותו של המתאבק המקסיקני לפני שבוע, שבור לחלוטין וייתכן שיאמר שלום לקריירת ההיאבקות. ביל גולדברג בטוח: "זה מקרה חד פעמי, אסור לריי לפרוש"

המתאבק ריי מיסטריו במהלך קרב. AP
מתקשה להתגבר. מיסטריו/AP

שבוע חלף מאז הטרגדיה הגדולה שפקדה את עולם ההיאבקות עם מותו בזירה, במהלך קרב, של "אל פרו" אגואיו ג'וניור. המתאבק המקסיקני הלך לעולמו בטרם עת משבץ שאירע לאחר שספג מכה מכוכב ה-WWE לשעבר ריי מיסטריו והפוגע, שכמובן לא עשה זאת בכוונת תחילה אך נותר שבור לב, לא מצליח להתאושש.

על פי אתר CMLL, אתר ההיאבקות הבולט במקסיקו, מיסטריו שוקל לפרוש מעולם ההיאבקות בשל האירוע הטראגי. לפי הדיווח, מיסטריו שבור לחלוטין ממותו של חברו הטוב והקולגה שלו, מוות לו הוא עצמו גרם בדרך זו או אחרת. לאחר שספג לא מעט נאצות ממעריצי היאבקות במהלך השבוע האחרון, מיסטריו עשוי לומר שלום לעולם ההיאבקות בגיל 41. מיסטריו עצמו כבר דאג להופיע בתכנית ההיאבקות המקסיקנית ו"להכחיש" את השמועות, אולם יכול מאוד להיות שמדובר בסך הכול בקו עלילה שבסיומו, המקסיקני השבור יתלה את המסיכה והנעליים.

מי שיצא להגנת מיסטריו הוא עוד אגדת WWE לשעבר, ביל גולדברג, שאמר ל-TMZ: "בסופו של דבר, כולם יודעים שזה ספורט מבוים, אבל יש דברים שעלולים להשתבש. זה היה מקרה חד פעמי. אין כמעט אנשים שמתו בזירה לאורך השנים. המתאבקים הם שחקנים מצוינים והיה קשה להבין שזה לא חלק מההופעה. אפילו המתאבקים לא תמיד יודעים מה החברים שלהם בזירה עושים. צריך לעשות דקת דומייה לאגואיו ברסלמניה השבוע. ריי הוא בחור נהדר והוא תמיד דואג לבטיחות של היריבים שלו, הוא מקצוען נהדר ומרגיש נורא לגבי מה שקרה, כי יש לו לב טוב. הוא בחור טוב. אסור לו לפרוש בגלל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully