וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "התמודדנו מצוין עם העונה, יותר טוב ממה שמישהו ציפה"

קליבלנד מתכוננת לברוקלין (שבת, 02:30, 5+ לייב) וכוכבה מרוצה מהיכולת של קיירי וחבריו: "יש בינינו כימיה". בלאט: "אחרי שלברון חזר מהפציעה וצירפנו את החדשים, הלב של הקבוצה השתנה"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Matthew Stockman, GettyImages
"אימנתי קבוצות עם שחקנים גדולים, אבל קשה למצוא שחקנים כמו לברון, קיירי או קווין". בלאט/GettyImages, Matthew Stockman

אחרי הניצחון המרשים בממפיס, קליבלנד מתכוננת למשחק החוץ הבא שלה בברוקלין (שבת, 02:30, ספורט 5+ לייב). יהיה זה המשחק ה-74 של דיוויד בלאט ושחקניו, והם נראים מצוין בתקופה האחרונה. לקאבס יש כבר 17 ניצחונות העונה בפער של לפחות 15 נקודות, הנתון הכי גבוה במזרח, והם מבוססים במקום השני בקונפרנס עם מאזן 26:47.

באימון לקראת המשחק נגד הנטס נשאל דיוויד בלאט לגבי ההרגשה לאמן קבוצה כה כישרונית כמו שיש לו כיום. "אף פעם לא היה לי טריו כמו זה עם לברון, קיירי וקווין. קשה למצוא שחקן כמו לברון", אמר בלאט בחיוך, "אם לדבר באופן כללי - היו לי קבוצות שהיו כישרוניות אבל הייתי צריך למצות את הכישרון שלהן. אימנתי קבוצות עם שחקנים גדולים, אבל קשה למצוא שחקנים כמו לברון, קיירי או קווין".

בלאט נשאל מה גרם לדעתו לשינוי הגדול בקליבלנד באמצע העונה, והפך אותה מקבוצה מקרטעת לכזאת שמחזיקה במאזן 5:24 מאז ה-15 בינואר. "מה שהופך את העבודה לקלה יותר עבור הטריו זה שהם מקבלים תרומה גדולה משחקנים כמו מוזגוב, טריסטן תומפסון, דלבדובה, שאמפרט, ג'יי.אר סמית', התרומה שלהם היא חלק משמעותי מההצלחה שלנו בחודשים האחרונים", השיב בלאט. "אחרי שלברון חזר מההיעדרות שלו בגלל הפציעה, וצירפנו את השחקנים החדשים, הלב של הקבוצה השתנה, התקדמנו בהגנה ובהתקפה, צריך להסתכל על זה כעל עונה חדשה, ועשינו דרך ארוכה".

המומחים של ESPN קבעו: דיוויד בלאט המאמן ה-19 בטיבו ב-NBA

לברון ג'יימס באימון קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"קיירי ידע שיהיו התאמות, גם אני ידעתי שיהיו התאמות". לברון/GettyImages

בלאט נשאל על הכימיה הקבוצתית וענה: "היו לי קבוצות שבהן השחקנים אהבו לשחק יחד, ומה שגרם לכך זה הניצחונות. אבל יכול להיות שהשחקנים אהבו אחד את השני, אני מאמן הרבה שנים ואני חושב שקבוצות שבהן השחקנים הסתדרו טוב הצליחו יותר. חשוב להביא שחקנים עם אופי טוב כמו שיש לנו, שחקנים שיודעים לעבוד יחד עבור המטרות של הקבוצה. מה שהכי חשוב לי זה לעשות את העבודה שלנו ואני מודאג ממה שעדיין צפוי לנו העונה ולא ממה שעושות קבוצות אחרות".

לברון ג'יימס משחק לעתים כפוינט גארד שמנהל את ההתקפה של הקאבס, בעוד קיירי אירווינג משמש שוטינג גארד. בתום האימון נשאל קינג ג'יימס מה הוא חושב על שיתוף הפעולה עם אירווינג והאופן שבו הם מחליפים תפקידים. "קיירי ידע שיהיו התאמות, גם אני ידעתי שיהיו התאמות, הוא עושה את ההתאמות מצוין, הוא משתחרר טוב לכדור ויוצר מצבים בכדרור", השיב ג'יימס והחמיא לחברו, "קיירי מתבגר עם כל יום שעובר. הגישה שלו למשחק רצינית, הוא מבין את החשיבות לו ולקבוצה".

"כל משחק הוא אתגר חדש בשבילנו, אנחנו לא מחליטים לפני המשחק מי יקלע הכי הרבה ומי ימסור הכי הרבה אסיסטים, יש בינינו כימיה", השיב לברון. "אנחנו רוצים רק להשתפר, הייתה עונה ארוכה אבל התמודדנו מצוין, יותר טוב ממה שמישהו ציפה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
מתבגר מדי יום. אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully