וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב השוותה ל-1:1, הראשל"ציות בחצי הגמר

רבע גמר הפלייאוף: האלופה שרדה נגד הפועל אשדוד, כשגברה עליה בחוץ 27:31. מכבי ראשון לציון השלימה 0:2 על קרית מוצקין אחרי 27:37, הפועל ראשון לציון הדיחה את נס ציונה עם 26:37

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד מעל דניאל פרידמן שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
חלום האליפות השנייה עדיין בחיים. בוטוליה/קובי אליהו

עונת הכדוריד נכנסת להילוך גבוה והיום (שישי) נערך המחזור השני בסדרות רבע הגמר, שמשוחקות בשיטת הטוב משלוש. האלופה מכבי תל אביב ניצלה מהדחה כבר בשלב זה כשגברה בחוץ על הפועל אשדוד 31:27, השוותה ל-1:1 ושלחה את הסדרה למשחק מכריע. שתי הקבוצות מראשון לציון לא נתקלו בבעיות בדרכן לחצי הגמר. הפועל ראשון לציון ניצחה את נס ציונה 26:37 והשלימה 0:2 בסדרה ואילו מכבי ראשון לציון גברה 27:37 על קרית מוצקין ועלתה גם היא אחרי 0:2 חלק בסדרה.

הפועל אשדוד - מכבי תל אביב 31:27 (1:1 בסדרה)

האלופה עדיין כאן. הצהובים של אבי רש עמדו מול המבחן הגדול ביותר שלהם העונה, ועלו למשחק בידיעה שהפסד להפועל אשדוד המפתיעה יפיל את כתר האליפות מעל ראשם כבר בשלב מוקדם של הפלייאוף. בתום 60 דקות של משחק צמוד, הצליחה מכבי תל אביב להכניע את קבוצתו של וובה זייקמן, אחרי שהובילו 16:18 במחצית ועצרו את המארחת על 11 שערים במחצית השנייה.

מכבי קרית מוצקין - מכבי ראשון לציון 37:27 (2:0 בסדרה)

מוליכת הטבלה בעונה הסדירה שוב לא התקשתה מול זו שסיימה שמינית והעפילה לחצי הגמר בקלות, אחרי שהובילה לאורך כל המשחק. במחצית הראשונה המארחים עוד היו בתמונה ופיגרו 20:16, אבל במחצית השנייה קרית מוצקין לא הצליחה למצוא את שער האורחים, הבקיעה רק 11 שערים וראתה את מכבי ראשון לציון עולה לשלב הבא.

א.כ נס ציונה - הפועל ראשון לציון 37:26 (2:0 בסדרה)

הפועל ראשון לציון סיימה לא טוב את העונה כשהפסידה שלושה משחקים בחמשת משחקיה האחרונים, אבל בפלייאוף נראה שעידן מימון וחבריו מפוקסים. האדומים יצרו יתרון מבטיח כבר במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-14:20, ושמרו עליו גם במחצית השנייה, עד לניצחון שהעלה אותם לחצי הגמר.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, שי נתן. קובי אליהו
לא בעיות בדרך לחצי הגמר. שחקן הפועל ראשון לציון שי נתן/קובי אליהו

הבית התחתון

בני הרצליה ניצחה את עירוני רחובות 22:28, והבטיחה את המקום העשירי בטבלה. הקבוצה מהשרון תפגוש את מכבי פתח תקוה במשחקי המבחן. אס"א תל אביב גברה על מ.כ חולון 31:37 ותפגוש במשחקי המבחן את הפועל קרית אונו. ביום רביעי יתקיים המחזור האחרון בבית התחתון.

בליגה הארצית: קבוצת האוהדים של הפועל תל אביב, בעונתה הראשונה, העפילה היום לליגה הלאומית לאחר ניצחון 19:28 על הפועל קרית אונו ב', לעיני כ-400 צופים בהדר יוסף. האדומים קיבלו את צלחת האליפות מידיו של דורון שמחי יו"ר איגוד הכדוריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully