וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה? סטארידג' שוב נפצע, ייעדר כחודש מהמגרשים

חודשיים אחרי שחזר מפציעה שהשביתה אותו מפתיחת העונה, החלוץ חסר המזל סובל מקרע חלקי בשריר הירך ויחמיץ בין היתר את המפגש מול ארסנל. זו הפציעה ה-14 של השחקן מאז שהצטרף למועדון

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
לא מאמין שזה קורה לו. סטארידג'/רויטרס

בעונה שעברה דניאל סטארידג' כמעט הוליך את ליברפול לזכייה באליפות. העונה, החלוץ המצוין סובל מחוסר מזל משווע, והיום (שישי) נודע כי הוא שוב סובל מפציעה שתשביתו לחודש מהמגרשים.

סטארידג', שנפצע במהלך משחק ההפסד של ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד, סובל מקרע חלקי בשריר הירך וייאלץ להיעדר בפעם השלישית העונה בשל פציעה. סטארידג' יחמיץ בין היתר את משחק רבע גמר הגביע מול בלקבורן וגם את מפגש הצמרת החשוב בפרמיירליג מול ארסנל והוא יחסר מאוד לקבוצה שמאבקים שמצפים לה בחלק הקריטי של העונה.

כזכור, רק לפני חודשיים חזר סטארידג' לפעילות אחרי חמישה חודשים בהם נעדר בשל פציעה אחרת. בכלל, מאז שהצטרף לליברפול, סטארידג' סבל מלא פחות מ-14 פציעות שונות. בנוסף לסטארידג', ברנדן רוג'רס ייאלץ להסתדר בתקופה הקרובה גם ללא שחקני מפתח נוספים כמו אדם ללאנה הפצוע וסטיבן ג'רארד ומרטין שקרטל הפצועים וזו בהחלט מכה למועדון, שדווקא היה בתקופה טובה מאוד בחודשיים האחרונים מאז חזרתו של סטארידג' לעניינים.

כל הפציעות של סטארידג' בליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully