וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לפנרבחצ'ה אולקר: ריקי היקמן נפצע ולא יחזור עוד העונה

אקס מכבי תל אביב דידה החוצה במהלך הניצחון הביתי על מלאגה והאבחנה הסופית הצביעה על קרע בגיד אכילס. הטורקים, שעשויים לפגוש את הצהובים בהצלבה, ייאלצו להסתדר בלעדיו

ריקי היקמן שחקן פנרבחצ'ה/אולקר (ימין) מול דייויד מוס שחקן מילאנו. GettyImages
חדשות רעות לפנרבחצ'ה אולקר. היקמן/GettyImages

בסבירות לא קטנה מכבי תל אביב ופנרבחצ'ה אולקר, אולי הקבוצה הלוהטת באירופה כיום, תפגשנה בסדרת ההצלבה של רבעי גמר היורוליג. אוהדי הצהובים וודאי קיוו לפגוש שוב את ריקי היקמן, מי ששיחק במשך שנתיים ביד אליהו והיה מהגורמים החשובים בזכייה הסנסציונית ביורוליג בעונה שעברה. אבל גם אם התרחיש של מפגש טורקי-ישראלי ברבע הגמר אכן יתקיים, הקרב עם האקס לא יתממש.

היקמן נטש אמש את האולם במהלך הניצחון של פנרבחצ'ה אולקר על מלאגה בבית (63:78), אחרי שספג פציעה שממבט ראשון נראית קשה למדי במהלך הרבע השלישי. בפנר חששו שמא מדובר בקרע בגיד אכילס שיגרור תקופת היעדרות ממושכת, והחששות התאמתו מאוחר יותר היום, כשהקבוצה הודיעה סופית כי הגארד לא יחזור לשחק העונה. מאמן פנר אולקר ז'ליקו אוברדוביץ' אמר בסיום המשחק: "זו הבשורה הכי מדאיגה מהמשחק הזה. נראה שמדובר בפציעה מאוד רצינית, אבל רק בימים הקרובים נוכל לדעת סופית מה האבחנה. ריקי תורם לנו הרבה הגנתית והתקפית, הוא יהיה חסר לנו מאוד בתקופה הקרובה. זה מצער מאוד".

לפני שנפצע, היקמן, שעולה מהספסל במשך כל העונה, הספיק לשחק 18 דקות בהן תרם 8 נקודות (3 מ-11 מהשדה), אסיסט ו-3 חטיפות. הממוצעים העונתיים שלו ביורוליג עומדים על 9 נקודות, 2 אסיסטים ו-1.1 חטיפות ב-22 דקות למשחק. מדובר בבשורה רעה עבור אוברדוביץ', שלא יוכל לצרף גארד נוסף על חשבונו במשחקי היורוליג. מלבד היקמן, רוטציית הגארדים של פנר אולקר כוללת את ניקוס זיסיס, בוגדן בוגדנוביץ', קנאן סיפאהי וכמובן אנדרו גאודלוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully