וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנטאקי דרסה בדרך לעלית אייט, וויסקונסין מחכה לאריזונה

הקבוצה המושלמת של קאליפרי התעללה בווסט וירג'יניה עם 39:78 ותפגוש את נוטרדאם. הבאדג'רס עלו עם 72:79 על צפון קרוליינה, ויפגשו את הווילדקאטס שגברו 60:68 על קסבייר

שחקני מכללת קנטאקי חוגגים. AP
שלושה משחקים מעונה מושלמת. שחקני קנטאקי/AP

משחקי הסוויט סיקסטין של טורניר המכללות יצאו לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ארבעה משחקים, בסיומם לא קיבלנו אפילו הפתעה אחת. באיזור המערב התיכון, קנטאקי (1) הציגה גרסה משודרגת להגדרה "דריסה" כשהשפילה את ווסט וירג'יניה (5) עם 39:78 מוחץ.

הקבוצה של ג'ון קאליפרי, שרחוקה שלושה ניצחונות נוספים מלרשום את העונה המושלמת הראשונה בתולדות הענף מאז אינדיאנה של בובי נייט שעשתה זאת ב-1976, עלתה למאזן 0:37 אחרי שפירקה לגורמים את המאונטנירס, שקלעו ב-24.1% מהשדה (13 מ-54). טריי ליילס הוליך את הווילדקאטס עם 14 נקודות, התאומים אנדרו וארון הריסון הוסיפו 13 ו-12 בהתאמה.

אנדרו הריסון שחקן מכללת קנטאקי מעל ג'אבון קרטר שחקן מכללת ווסט וירג'יניה. AP
דרכו עליהם. אנדרו הריסון/AP

יריבתה הבאה של קנטאקי, בקרב על הפיינל פור בלילה שבין שבת לראשון, תהיה נוטרדאם (3), שגברה 70:81 על וויצ'יטה סטייט (7) והעפילה לעלית אייט לראשונה מזה 36 שנה. דמיטריוס ג'קסון קלע 20 נקודות ועזר לאייריש לייצר ריצת 18:38 שהפכה משחק צמוד לחד צדדי במחצית השנייה, פרד ואנבליט קלע 25 לשוקרס.

באיזור המערב שתי המדורגות הבכירות תפסו כצפוי את מקומן באליט אייט. וויסקונסין (1) עלתה עם 72:79 על צפון קרוליינה (4), כשסם דקר עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים ועזר לכוכב הקבוצה פרנק קמינסקי שסיים עם 19 ו-8. אריזונה (2) תחכה לבאדג'רס בשלב הבא אחרי 60:68 על קסבייר (6), באדיבותו של טי ג'יי מקונל שקלע 13 מתוך 17 הנקודות שלו במחצית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרנק קמינסקי שחקן מכללת וויסקונסין מול קנדי מיקס שחקן מכללת צפון קרוליינה. AP
התעשתו בזמן. פרנק קמינסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully