וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "צ'לסי היתה יכולה להיות חזקה יותר עם דה בראונה"

רגע לפני המפגש מול ישראל, כוכבה הבלגי של הבלוז הביע סוג של ביקורת נגד מוריניו, על כך שוויתר על חברו לנבחרת שפורח בוולפסבורג: "יש לו איכויות נדירות, בטוח שתהיה לו קריירה נפלאה"

אדן הזאר נחשב עד לפני המונדיאל לכוכב הבלתי מעורער של נבחרת בלגיה, שתשחק ביום שלישי נגד ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2016. אולם, העונה החלומית של קווין דה בראונה בוולפסבורג, והמונדיאל המצוין שלו בברזיל, הפכו אותו לאחד הכוכבים הכי לוהטים בעולם ולכוכב הכי גדול של הבלגים יחד עם הזאר.

המונדיאל המוצלח, צ'לסי והנבחרת: דה בראונה בראיון בלעדי

קווין דה ברוין, שחקן וולפסבורג. GettyImages
מוריניו מצטער שוויתר עליו? דה בראונה/GettyImages

ובינתיים, כוכב צ'לסי התראיין ל"לאקיפ" הצרפתי התבייש לבקר את מוריניו מאמנו בבלוז על ההחלטה שלו לוותר על דה בראונה ששוחרר מצ'לסי ומככב העונה בבונדסליגה. "צ'לסי היתה יכולה להיות חזקה יותר אם היא היתה שומרת את דה בראונה, הוא שחקן נהדר", אמר הזאר, "אבל מוריניו החליט לתת לו ללכת ולא לשחק איתו".

הזאר הוסיף: "זו לא היתה החלטה שלי, למרות שאני משוכנע שהוא היה יכול לפרוח בצ'לסי משום שיש לו איכויות נהדרות. אבל בצ'לסי יש יותר לחץ מאשר בוולפסבורג. חבל שהוא הלך, אבל אני בטוח שתהיה לו קריירה נהדרת".

אחרי שנתן סימנים ראשונים לפוטנציאל העצום שלו והציג יכולת טובה מאוד במונדיאל בקיץ בברזיל, דה בראונה נותן עונה חלומית בבונדסליגה ומוליך את וולפסבורג למקום השני עם תשעה שערים ולא פחות מ-16 בישולים ב-23 משחקים. הכוכב הבלגי כבר מחוזר נמרצות על ידי כמה מהמועדונים הבכירים של אירופה, כולל באיירן מינכן המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully