וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: שראפובה הודחה, פוספיסיל קלקל לדל פוטרו את הקאמבק

המדורגת שנייה בעולם הופתעה בידי דריה גברילובה הרוסיה (97 בעולם) ועפה כבר בסיבוב השני עם 7:6, 6:3. הארגנטינאי חזר אחרי היעדרות ממושכת והפסיד 6:4, 7:6 לקנדי בסיבוב הראשון

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. GettyImages
אורזת מוקדם מהצפוי. שראפובה/GettyImages

מריה שראפובה הודחה הלילה (בין חמישי לשישי) מטורניר מיאמי כבר בסיבוב השני, אחרי שהובכה במפתיע על ידי דריה גברילובה הרוסיה (97 בעולם) עם 7:6, 6:3. עבור שראפובה, המדורגת שנייה בעולם, מדובר בהדחה המוקדמת אי פעם מהטורניר, בו העפילה לגמר חמש פעמים בעבר, כולל שלוש פעמים ברצף בין 2011 ל-2013. גברילובה בת ה-21, שרק השבוע נכנסה למאייה הראשונה בעולם ומעולם לא ניצחה שחקנית המדורגת בין 35 הראשונות בעולם, חגגה ניצחון סנסציוני במיוחד ותרצה להמשיך במומנטום גם בשלבים הבאים.

מי שבניגוד לשראפובה לא נתקלה בבעיות מיוחדות היא קרוליין ווזניאקי הדנית (4 בעולם), שטאטאה ללא קושי את מדיסון ברינגל האמקרית 0:6, 1:6. גם אלופת השנה שעברה אגניישקה רדוואנסקה העפילה לסיבוב השלישי, עם 4:6, 5:7 על אנה שמידלובה הסלובקית.

בטורניר הגברים בפלורידה העניינים עדיין לא התחממו, כשהמדורגים שעלו ישירות לסיבוב השני עדיין לא שיחקו. מי שכן שיחק וגם הפסיד חואן מרטין דל פוטרו, שחזר אחרי היעדרות ממושכת והפסיד 6:4, 7:6 לואשק פוספיסיל הקנדי. דלפו, שצנח עד למקום ה-616 בדירוג העולמי בעקבות הפציעה, ייאלץ לחכות לפעם אחרת כדי לרשום קאמבק כמו שצריך.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. GettyImages
עדיין לא חד. דל פוטרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully