וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון הארטסון ואיל ברקוביץ' נפגשו, האוהדים הוולשים חוגגים

חלוץ העבר, הזכור מהבעיטה בפניו של הישראלי בימיהם בווסטהאם, נראה מחויך מאוד כאשר ראה את ברקוביץ' בחיפה. האוהדים כובשים את ישראל, צפו בתמונות ממשחק ראווה בינם לבין אוהדי ישראל

במקביל לנבחרת ישראל, גם ויילס ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר (שבת) בחיפה.

ג'ון הארטסון כבר דרוך לקראת המשחק, ובחשבון הטוויטר שלו שלח תזכורת למפגשי העבר. שחקן העבר כבר נמצא בישראל ולפחות לפי התמונות, נראה שהוא עושה חיים. אגב, במהלך שהייתו בישראל הארטסון פגש חבר מוכר בדמותו של לא אחר מאשר אייל ברקוביץ' ששיחק איתו בעבר. ברקוביץ' נתקל בוולשי במקרה בטיול שערך בחיפה והשניים נראו מפוייסים מתמיד. כזכור, בתקופה שהשניים שיחקו בווסטהאם, הארטסון בעט בפרצופו של הקוסם במהלך אימון ומאז היחסים בין השניים לא היו מלבבים במיוחד אך היום הם שברו את הקרח ביניהם עם מפגש נוסטלגי.

האיחוד המרגש

אוהדי נבחרת ישראל ואוהדי נבחרת ויילס ערכו היום "חימום" קטן משלהם ונפגשו למשחק ידידות שסיפק כמה תמונות נהדרות. במשחק עצמו ישראל הוליכה 1:3, ואז החליטו שתי הקבוצות לערבב ביניהן את השחקנים, כשוולשים שיחקו עם ישראלים, וישראלים עם וולשים.

מגד גוזני

כפי שאפשר לראות, גם האוהדים הוולשים ואנשי הנבחרת נהנים מהאווירה לקראת המפגש

רוני רוזנטל מתארח בטלוויזיה הוולשית

אחד מכוכבי הנבחרת, ג'ו אלן מליברפול, התראיין ל"גרדיאן" ונזכר באכזבה אותה חש עת צפה בתור ילד בנבחרתו מודחת בשלב הפלייאוף של מוקדמות יורו 2004 מול רוסיה: "הייתי באצטדיון כצופה. אני זוכר טוב מאוד את התחושה הקשה שאחרי המשחק. היינו כל כך קרובים להעפיל לטורניר גדול. למזלנו, עכשיו זה משמש אותנו לטובה. מי שהיה צעיר וחווה את זה בזמנו רוצה לכפר על זה כיום. אנחנו רוצים להיות הנבחרת שעושה את זה".

אלן הוסיף: "אנחנו מרגישים שהרמה שלנו הולכת ומתקרבת לויילס של ימי ריאן גיגס, גארי ספיד וג'ון הארטסון. התחושה היא שיש לנו מספיק איכות ובעיקר עומק טוב יותר מבעבר. כולכם ראיתם עם כמה מחויבות ותשוקה שיחקנו בבלגיה. אני לא חושב שזה תמיד היה ככה במשחקים של ויילס. היריבה נמצאת בכושר מצוין. היא ניצחה שלושה משחקים ברציפות, דבר כזה לא קורה בטעות. למרות זאת, לאור העובדה שגם אנחנו פתחנו טוב את הקמפיין, יש בנו את האמונה העצמית שאפשר לנצח ולצאת עם תוצאה טובה. אנחנו רוצים להלחיץ את היריבות שלנו בבית". גם ג'יימס קולינס מווסטהאם שומר על אופטימיות זהירה. "אני כבר לא יכול לחכות, יהיה משחק גדול", אמר. "אם ננצח נעלה לראש הבית. מסתמן שנופיע בהרכב מלא, כך שהסיכויים שלנו טובים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully