וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי גברה 107:111 על אינדיאנה, שיא קריירה לאיליאסובה

הבאקס עשו צעד נוסף בדרך להבטחת המקום השישי במזרח בזכות משחק שיא של הטורקי (34 נקודות). ג'ורג' היל פספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, הפייסרס נותרו במקום התשיעי

שחקן מילווקי באקס ארסן איליאסובה מול שחקן אינדיאנה פייסרס לואיס סקולה. AP
משחק נהדר. איליאסובה מול סקולה/AP

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין חמישי לשישי) בליגה הטובה בעולם, ובו מילווקי עשתה צעד נוסף לעבר המקום השישי במזרח, כשגברה על אינדיאנה 107:111 בויסקונסין.

seperator

מילווקי (36:36) - אינדיאנה (41:31) 107:111

למרות התוצאה הסופית שמרמזת על משחק צמוד, המשחק היה כל כולו של הבאקס, שרשמו ניצחון שני רצוף, השוו את מאזן הניצחונות שלהם להפסדים והתרחקו עוד קצת ממיאמי (שלושה וחצי משחקים ממנה) ובוסטון (חמישה וחצי משחקים) בקרב על המקום השישי במזרח. רבע ראשון נהדר של ארסן איליאסובה עם 17 נקודות קבע יתרון דו ספרתי לבאקס כבר במחצית הראשונה. גם ללא ג'ארד דאדלי הפצוע מילווקי המשיכה להסתדר היטב, ורק רצף שלשות של ג'ורג' היל קירב את הפייסרס לקראת הסיום. 11 שניות לסיום יאניס אנטטוקנמפו השאיר לאינדיאנה אפשרות לשלוח את המשחק להארכה אחרי שדייק רק פעם אחת מהקו, אך הפעם השלשה של ג'ורג' היל יצאה החוצה, וקליעה אחת מדויקת של ג'ריד בייליס מהקו סגרה עניין. איליאסובה קבע שיא קריירה עם 34 נקודות, כריס מידלטון הוסיף 17 ויאניס אנטטוקנמפו תרם 16. לפייסרס, שפספסו הזדמנות להיצמד לבוסטון ונותרו בפיגור של חצי משחק אחריהם במאבק על המקום השמיני במזרח, הוביל סי ג'יי ווטסון עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים מהספסל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן אינדיאנה פייסרס סי ג'יי מיילס. AP
הפלייאוף חומק מבין האצבעות? סי ג'יי ווטסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully