וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ניצחה את צרפת 1:3 בסטאד דה פראנס

הסלסאו חגגו בפריס. רפאל וראן נגח פנימה (21), אבל אוסקר איזן (40), ניימאר השלים מהפך (57) ולואיז גוסטבו הוסיף (69). במשחקים נוספים: בחריין - קולומביה 6:0, איראן - צ'ילה 0:2

נבחרת ברזיל גברה הערב (חמישי) 1:3 על נבחרת צרפת במשחק ידידות שנערך בסטאד דה פראנס שבפריס. הנבחרת של דונגה הרשימה והשיגה ניצחון שביעי ברציפות מאז הגעתו של המאמן החדש-ישן, למעשה שביעי ברציפות מאז המונדיאל שהסתיים בבושת פנים. רפאל וראן אמנם העלה את צרפת ל-0:1 בדקה ה-21, אבל אוסקר (40), ניימאר (57) ולואיז גוסטבו (69) הפכו. ניצחון ראשון לברזיל בסטאד דה פראנס - אותו אצטדיון בו היא נכנעה 3:0 בגמר המונדיאל ב-1998.

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת והתוצאה הייתה בהתאם (1:1). שתי הנבחרות הציגו כדורגל טוב וקצבי, ולצד כמה החמצות, כבשו שער אחד כל אחת. במחצית השנייה ברזיל כבר התעלתה על היריבה שלה. וויליאן האנרגטי הצטיין וגם התכבד בשני בישולים, רוברטו פירמינו יזם, לואיס גוסטבו עמל, אוסקר ניווט וכל הלאה. כל חולייה של דונגה עבדה היטב וככה המאמן ירצה לראות את ברזיל שלו בקופה אמריקה בקיץ הקרוב. לצרפת יש עבודה, אבל גם הרבה זמן עד יורו 2016 אותו היא תארח.

משחקי ידידות נוספים הערב:

בחריין - קולומביה 6:0
לקולומביה: קרלוס באקה (15), רדאמל פלקאו (32, 36), אדריאן ראמוס (59), ג'והאן מוחיקה (79), אנדרס רנטריה (82).

איראן - צ'ילה 0:2
לאיראן: ג'באד נקונאם (21), ואהיד אמירי (50)

עם השפיץ של הנעל. אוסקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully