וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי האריך את חוזהו בצ'לסי בעונה נוספת: "גאווה גדולה"

הבלם בן ה-34 יישאר במועדון בו גדל לפחות עד קיץ 2016: "אני מאושר. מקווה לזכות בעוד תארים". מוריניו: "הוא שחקן הגנה מהטופ. זה מגיע לו"

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. Clive Rose, GettyImages
העונה הבאה תהיה ה-19 שלו בצ'לסי. טרי/GettyImages, Clive Rose

צ'לסי הודיעה היום (חמישי) שג'ון טרי האריך את חוזהו בעונה אחת, עד קיץ 2016. החוזה הקודם של הבלם הוותיק היה אמור להסתיים בתום העונה הנוכחית. "אני מאושר אחרי שהארכתי את החוזה שלי בעונה נוספת", הוא אמר לאתר הרשמי של צ'לסי, "אחרי שהוספתי תואר גדול נוסף לאוסף שלי (גביע הליגה), אני מקווה שאני, השחקנים האחרים והמנג'ר נצליח להביא עוד הישגים".

טרי בן ה-34 הגיע למחלקת הנוער של צ'לסי בגיל 15 ומאז הוא במועדון. ב-1998 עלה לבוגרים. למעט כמה חודשי השאלה לנוטינגהאם פורסט בעונת 1999-2000. הוא לבש את מדי הקבוצה 662 פעמים בכל המסגרות וזכה איתה בכל תואר אפשרי. הוא מדורג שלישי בכמות ההופעות במדים הכחולים, כשמקדימים אותו פיטר בונטי (729) ורון האריס (795). "לשחק במועדון כל כך גדול זה דבר שגורם לי גאווה גדולה", הוא הוסיף, "כמו תמיד אני רוצה להודות לאוהדים, שתמיד תמכו בי".

בצ'לסי לא רצו שסאגת פרנק למפארד תחזור - עם סימני השאלה סביב הארכת חוזהו והעזיבה שלו למנצ'סטר סיטי. טרי הבטיח את המשך דרכו במועדון והמנג'ר ז'וזה מוריניו אמר: "החוזה הזה הוא לא כדי להגיד לג'ון 'תודה על מה שעשית בשביל הקבוצה', הוא ניתן לו כי הוא ממשיך לגלות יכולת גבוהה. הוא שחקן הגנה מהטופ. אני שמח כי אני חושב שזה לגמרי מגיע לו אחרי עונה בה הוא כבר הספיק לרשום 40 הופעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully