וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה וורלד פיס הוצג בקאנטו: "אני שמח ומאושר להיות כאן"

הפורוורד בן ה-35 הסביר מדוע בחר דווקא את הליגה האיטלקית "דיברתי עם קובי בריאנט ומייק ד'אנטוני. אני לא רוצה לשחק בקבוצות הכי טובות - אני רוצה לשחק נגד הקבוצות הכי טובות"

In diretta da Ferrarelle la presentazione di @realtalkwithmwp #ICantù

A photo posted by Pallacanestro Cantù (@pallcantu) on

הליגה האיטלקית בכדורסל הפכה הערב (חמישי) הרבה יותר מעניינת, והרבה פחות צפויה. זה קרה לאחר שמטה וורלד פיס חתם באופן רשמי בקאנטו, והוצג בקבוצתו החדשה עם תום הבדיקות הרפואיות. בשעות הערב הוצג במסיבת עיתונאים, בה אמר בין היתר: "אני שמח ומאושר להיות כאן. אני צריך כמה ימים של אימונים עד שאוכל לשחק. אני לא רוצה לשחק בקבוצות הכי טובות - אני רוצה לשחק נגד הקבוצות הכי טובות".

"אני יודע שהליגה האיטלקית היא אחת הליגה הכי תחרותיות שיש", הוסיף הפורוורד המזדקן. "דיברתי עם קובי בריאנט ומייק ד'אנטוני, אבל אני בן 35, ולא הגעתי לכאן בגלל שאני זקן. אני רוצה לשחק". הופעת הבכורה של האמריקאי, שקיבל את הגופיה עם המספר 37, עשויה להיות עוד שלושה ימים מול פיסטויה. קאנטו מדורגת במקום השמיני בליגה האיטלקית, עם מאזן 12:10.

קאנטו תהיה התחנה השנייה של וורלד פיס/רון ארטסט/"פנד'ס פרנד" (35) מחוץ לארצות הברית. את הקריירה החל בשיקגו ב-1999, המשיך לאינדיאנה, סקרמנטו, יוסטון, לוס אנג'לס לייקרס וניו יורק, לפני שחתם ב-2014 בסיצ'ואן בלו וויילס מהליגה הסינית.

צפו במטה וורלד פיס נוחת באיטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully