וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעה ההיסטורית של אניימה בנבחרת גרמה לבלגן גדול בניגריה

שוערה של ליל חגג את הופעה 100 (השוער הראשון בתולדות הנבחרת), אבל הסופר איגלס הפסידו לאוגנדה ויו"ר ההתאחדות זעם: "היינו אמורים לחגוג עם וינסנט, אבל היכולת שלכם הרסה הכול"

שוער נבחרת ניגריה וינסנט אניימה מאוכזב. רויטרס
החגיגה נהרסה. אניימה/רויטרס

וינסנט אניימה נכנס אמש (רביעי) לספרי ההיסטוריה של נבחרת ניגריה ושל הכדורגל האפריקאי. שוער העבר של בני יהודה, הפועל ומכבי תל אביב, המשחק כיום בליל הצרפתית, חגג את הופעתו ה-100 במדי הסופר איגלס, שהפסידו 1:0 דרמטי מול אוגנדה במשחק ידידות. החגיגה הזו, שהפכה לסוג של סיוט, גרמה לבלגן גדול בנבחרת.

אניימה הפך לשחקן השני בתולדות הנבחרת הניגרית שמגיע ל-100 הופעות, כאשר היחיד שמקדים אותו הוא ג'וזף יובו, שרשם 101 הופעות. ניגריה תשחק בעוד שלושה ימים מול דרום אפריקה ואניימה יוכל להשוות את השיא. הוא גם הפך לשוער האפריקאי הרביעי בהיסטוריה והראשון שלא מגיע מנבחרת מצרים שרושם 100 הופעות במדי נבחרתו.

אלא שכאמור, ניגריה נראתה רע מאוד במשחק ותשע דקות לסיום, ספגה את השער שהוביל להפסד. מי שהדריך את הנבחרת היה המאמן הזמני ושחקן העבר דניאל אמוקצ'י והיכולת הרגיזה מאוד את יושב ראש ההתאחדות, אמאג'ו פיניק, שנזף קשות בשחקנים: "היינו אמורים לחגוג עכשיו עם אניימה את ההופעה ה-100 שלו, אבל היכולת הגרועה שלכם הרסה את המסיבה והעם הניגרי כועס מאוד עכשיו", אמר פיניק העצבני.

יו"ר ההתאחדות הוסיף: "בפעם הבאה שתקבלו מכתב הזמנה לנבחרת, יש לכם החלטה קריטית לקחת. תאשרו את הגעתכם רק אם אתם מאמינים שאתם בראש המתאים לתת את כל מה שיש לכם. אם אתם לא מרגישים ככה, אל תגיעו לנבחרת. הנבחרת הלאומית לא תקבל יותר שחקנים בינוניים או שחקנים טובים עם גישה גרועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully