וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות גוש עציון ה-13 יוצאת לדרך

למעלה מ-3,000 משתתפים צפויים ליטול חלק באליפות, שתכלול לראשונה ריצת חצי מרתון . זו התחרות הגבוהה ביותר בישראל - 900 מטר מעל גובה פני הים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליפות גוש עציון המסורתית על שם זאב סגל תיערך מחר (שישי) החל מהשעה 06:30 בבוקר. האליפות המרכזית של גוש עציון, המוכרת כתחרות ארצית רשמית הינה אליפות הספורט הגבוהה ביותר בישראל, המתקיימת בגובה למעלה מ-900 מטר מעל פני הים.

האליפות, המציינת 13 שנים ותרשום היסטוריה של ממש, כאשר לראשונה בתולדות גוש עציון וביהודה ושומרון ככלל יתקיים מקצה של חצי מרתון באורך של 21.1 ק"מ. מלבד המקצה הזה, יוזנקו באליפות גוש עציון ה-13 המקצים הבאים: אקוואתלון ( שחייה וריצה ), מרוץ 10,000 מטר, מרוץ אופניים ל-10 קילומטר, ריצה של 5,000 מטר ומרוץ אופנים של 5 קילומטר.

גם השנה, כמו בכל השנים האחרונות, תקיים הנהלת המרכז הקהילתי מרוץ עממי לכל המשפחה שיוקדש כולו למען ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים. במקצה העממי, שאורכו שני קילומטרים, צפויים לרוץ יחד למען שלוה ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, מנהל מרכז קהילתי גוש עציון בני לוי, הנהלת ארגון שלוה וילדי שלוה מירושלים ומגוש עציון. בנוסף, ייערך השנה מרוץ צה"ל, בו ישתתפו מאות חיילים מיחידות שונות.

כמדי שנה מושכת אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון את בכירי הרצים בישראל, כאשר הבולטים שנטלו חלק באליפות הספורט הם אלופת ישראל נילי אברמסקי והאחים רן ודן אלתרמן. בשל הביקוש הרב והעלייה המשמעותית בקרב המשתתפים בשנים האחרונות במקצים השונים של האליפות, הערכת המארגנים היא שהשנה ייטלו חלק באליפות למעלה מ-3,000 רצים ורצות.

האליפות נוסדה לזכרו של זאב סגל ז"ל, שהיה חובב ספורט מושבע ובעיקר מרוצי ריצה וצעדות.

בני לוי, מנכ"ל מרכז קהילתי גוש עציון: "אליפות גוש עציון הינה ייחודיות מהרבה היבטים ומעניקה לרצים חוויה ייחודית ומעניינית ולמעשה הרצים חווים את גוש עציון דרך הרגליים. גם השנה נקיים את מרוץ מיוחד למען ילדי שלוה, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהאליפות ומאיתנו. אנו רואים בכך זכות גדולה לערוך את המרוץ למען שלוה כחלק מהפעילות הרחבה שלנו למען הקהילה".

כפיר כהן, מנהל אגף הספורט של גוש עציון: "האליפות מבטאת הלכה למעשה את פעילותינו לקידום הספורט המקצועי והעממי ככלל ואת והספורט והספורטאים בגוש עציון בפרט. נשמח לארח גם השנה את כל הרצים והרצות באירוע ספורט ובריאות חגיגי לכל המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully