וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים שוקלים להתאמן ביום ראשון, רוני לוי: "השביתה פוגעת בכם"

26.3.2015 / 11:11

דרמה באימון מכבי נתניה: המנכ"ל רועי דניאל ובלדב הפצירו בשחקנים לא לשבות, אלה לא נסוגו מדרישתם לקבל שתי משכורות, והשיחה עלתה לטונים גבוהים. המאמן: "יש פה כאלה שעשו התקדמות ענקית"

one

דרמה גדולה באימון מכבי נתניה הבוקר (חמישי), כששחקני הקבוצה הגיעו למתקן האימונים אחרי שהשביתו את הפעילות במועדון ביומיים האחרונים התבקשו לחזור להתאמן באופן מידי. המנכ"ל רועי דניאל וחבר ההנהלה קובי בלדב הפצירו בשחקנים לעלות על כר הדשא ולסיים את השביתה. השניים, כך לדברי שחקנים במועדון, היו בסערת רגשות. דניאל אמר לשחקנים: "אנחנו קרובים להרים ידיים, לקובי ולי כבר אין כוחות. אנחנו לא יכולים להילחם מול כל העולם וגם מולכם, אנחנו מבקשים שתחזרו להתאמן כי ההשבתה הזאת פוגת בניסיונות שלנו להבריא את המועדון".

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (אמצע) עם עומר פרץ. קובי אליהו
ישקלו אם לחזור להתאמן בשבוע הבא ולתת להנהלה אולטימטום לשלם את המשכורות/קובי אליהו

דניאל סיפר לשחקנים: "הכסף שאתם עומדים לקבל עבור משכורת ינואר הוא מאוהד של הקבוצה, שהמועדון יקר מאוד ללבו וכאשר הוא שמע שאתם ממשיכים להשבית את האימונים הוא רצה לבטל את הסיוע שהוא נותן לנו". דניאל הסביר לשחקנים שהשבתת האימונים תקשה על ההנהלה למצוא רוכש למועדון, וכמו כן תגרום לספקים שעובדים מול המועדון להפסיק לתת שירות. השחקנים ממשיכים להיות נחושים באשר לדרישתם ומסרבים לחזור לפעילות.

עוד לפני השיחה שקיימו השניים עם כל השחקנים, התנהלו גם שיחות בין דניאל לבלדב עם חלק מהשחקנים באופן נפרד, והשיחות התנהלו בטונים גבוהים. למרות הבקשות של דניאל ולבדב החליטו השחקנים להמשיך ולשבות.

אלא שאז החליט המאמן רוני לוי להיכנס אף הוא לעניין. אחרי שההנהלה עזבה את החדר הוא פנה אל השחקנים ואמר: "אני מבקש מכם לחזור להתאמן, ואני מתייחס רק לעניינים המקצועיים. אני חושב שהשביתה הזאת פוגעת בכם ברמה המקצועית. יש פה שחקנים שבחודשיים וחצי האחרונים עשו התקדמות ענקית, כמו אורי שטרית ועומר פרץ, שששכחו מהם בתחילת העונה, והם נחשבים היום לשחקנים מבוקשים. אסור לכם לקחת אחורה את מה שעשיתם. אני עכשיו אצא מהחדר ואבקש מכם לדבר ולחזור להתאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוני לוי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
"אסור לכם לקחת אחורה את מה שעשיתם". רוני לוי/קובי אליהו

לוי, אכן יצא מהחדר והשאיר את השחקנים לבדם, ואז החל דיון סוער בין כולם, כשמגוון דעות נשמעו. אחת הדעות הייתה לחזור להתאמן בתחילת השבוע הקרוב ולתת לדניאל ולבלדב שבועיים, עד המשחק נגד רעננה, כדי להביא משכורת נוספת. בסופו של דבר החליטו השחקנים לא לחזור היום להתאמן, אך הם צפויים להמשיך לשוחח בינם לבין עצמם בקבוצת הוואטס אפ שלהם כדי לגבש את הצעד הבא שעשוי להיות חזרה לאימונים בתחילת השבוע הקרוב והצבת אולטימטום עד למשחק מול רעננה, שעשוי להיות מושבת מבחינת הקבוצה אם לא יקבלו עד אז משכורת נוספת. , החליטו לא לחזור להתאמן בשלב הזה, ולא לסגת מדרישתם לתשלום של שתי משכורות ביחד (ינואר ופברואר) לפני שיסכימו לשוב להתאמן.

עמית בן שושן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
שחקני נתניה לא נסוגים מהדרישה לקבל שתי משכורות. עמית בן שושן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully