וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בלגן בריאל מדריד - האם צ'יצ'ריטו "גנב" לרונאלדו את החברה?

אחרי הפרידה המתוקשרת של CR7 מאירינה שייק, בספרד טענו שלוסיה ויאיון היא בת הזוג החדשה של הפורטוגלי. הבעיה: היא נתפסה ברגע אינטימי עם החלוץ המקסיקני. איך רונאלדו יגיב? וגם: 59 מושעים בקרב שחקנים מטורף במנהרה והעיתונאית שהתפשטה

23:17: מכות מטורפות במנהרה במהלך דרבי ו-59 מושעים

דרבי סיציליאני בליגה נמוכה באיטליה בין ויטוריה לפטרנו סיפק תמונות מדהימות, בהן נראים שחקני שתי הקבוצות כשהם נלחמים זה בזה במנהרת השחקנים. זה נגמר בשחקן אחד של פטרנו שלא הצליח לקום בכלל מהרצפה ונלקח לבית החולים עם צלעות שבורות. ההתאחדות האיטלקית לא ריחמה והשעתה לא פחות מ-59 שחקנים ואנשי צוות, 36 מויטוריה ו-23 מפטרנו.

19:20: רונאלדו מצא זמן לשעשועים

כריסטיאנו רונאלדו עצוב מהקלאסיקו? נראה שפגרת הנבחרת רק עשתה לו טוב, והוא מצא זמן להשתעשע עם מתיחה מושקעת כלפי ריקרדו קווארסמה, בן ארצו, אחרי שהוא כיסה אותה בנייר כסף וצייר עליה CR7. התוצאה לפניכם. "כריסטיאנו, תגיד לי שלא באמת עשית את זה לרכב שלי", והתגובה של כוכב ריאל מדריד: "היי קווארסמה, חשבתי שתוכל להשתמש יותר במהירות לקראת המשחק הבא שלנו".

19:02: ג'ון טרי בגילוי הזוי

בלמה הוותיק של צ'לסי גילה שפעם, מזמן, כשהוא היה שחקן צעיר, החבר'ה המבוגרים היו דורשים ממנו כל מיני דברים הזויים: "הייתי מכין להם תה וקפה ובחורף, אפילו הייתי צריך לשבת על האסלה כדי לחמם אותה לדניס וייז לפני שהוא היה הולך לשירותים. זה ביזארי, אבל זה חלק מלגדול בקבוצת כדורגל".

18:00: ככה קולעים באזר ביטר!

לילד החמוד הזה, רק בן שמונה, קוראים טייריק פטוואי והוא עומד להיכנס לכמה סרטוני היילייטס בקרוב מאוד. קבלו את הסל שהוא קלע עם הבאזר, כמעט מחצי מגרש, עם הגב לסל באליפות מחוזית בפלורידה. וואו! (החל מ-3:30)

16:30: בפייסבוק של ההתאחדות פרסמו וידיאו נחמד מהכנות הנבחרת

צפו באריאל הרוש צולף גם עם כפפות שוער.

Posted by ‎Ifa - ההתאחדות לכדורגל בישראל‎ on Thursday, 26 March 2015

16:26: תגובה מבריקה לתמונה שפרסם דור מיכה. זהירות שם בשמיים

16:15: האם צ'יצ'ריטו "גנב" לרונאלדו את החברה?

האם חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס "גנב" לכריסטיאנו רונאלדו את בת הזוג? מעט לאחר הפרידה של כוכב ריאל מדריד מהדוגמנית אירינה שייק, בספרד פרסמו ש-CR7 מצא חברה חדשה - לוסיה ויאיון, עיתונאית העובדת בריאל מדריד TV. בספרד אף מצאו תמונות של השניים מבלים יחדיו. איך קשור הרננדס לסיפור? המגזין הספרדי "הולה!" פרסם תמונות של החלוץ המקסיקני עם לא אחרת מאשר אותה צעירה שלכאורה הייתה זו שניחמה את רונאלדו לאחר הפרידה משייק. השניים נראו קרובים מאוד על גבי שער המגזין. הסכסוך בדרך? ימים יגידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: צ'יצ'אריטו עם לוסיה ויאיון. משמאל: רונאלדו עם לוסיה ויאיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:37: המחווה המרגשת של דריס מרטנס

הקיצוני הבלגי של נאפולי, דריס מרטנס, נתקל בטוויטר בתמונה שמשכה את תשומת ליבו באופן מיוחד: תמונה ובה נראית כיתת לימוד באפריקה, כשאחד הילדים לובש את חולצתו של השחקן. מרטנס התרגש מאוד מהתמונה, וצייץ: "האם מישהו יכול לעזור לי לאתר את הילד הזה? אשמח לתת לו חולצה מהמשחק האחרון".

12:51: ג'ון אוגו מברך את וינסנט אניימה

אקס מכבי והפועל תל אביב, וינסנט אניימה, שיחק בהפסד 1:0 של ניגריה לאוגנדה, ורשם את ההופעה ה-100 שלו במדים הלאומיים. ג'ון אוגו, קשרה של הפועל באר שבע, שגם כן זומן לסגל של הנשרים לאותו משחק, לא נשאר אדיש לציון הדרך של השוער והקדיש לו ציוץ מרגש.

12:15: שחקני ברצלונה מככבים בפרסומת חדשה

11:49: רגע הקסם של די קאניו

היום לפני 15 הגאון האיטלקי השנוי במחלוקת כבש את השער הבלתי נשכח הזה מול ווימבלדון

11:12: דג'וקוביץ' דופק סולו

10:45: העיתונאית שהבטיחה להצטלם בעירום, ועמדה במילתה

אלחנדרה אומאנה, עיתונאית קולומביאנית, הסתבכה מעט כשיצאה בהצהרה ברשתות החברתיות - אומאנה נשבעה שהיא תצטלם בעירום למגזין מקומי אם קבוצתה דפורטיבו קוקוטה תעפיל לליגה הבכירה במדינה. לצערה, או לא, קבוצתה עמדה במשימה, וכך גם עשתה אומאנה. התוצאה לפניכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטיחה וקיימה. אלחנדרה אומאנה עם החולצה של קוקוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלכה רחוק. עוד מבט על אלחנדרה אומאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד אחת לסיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:40: ניימאר עם עוד תרגיל מבריק

חובבי הכדורגל הברזילאי, אלו שאוהבים תרגילים ייחודיים, נגיעות קטנות בכדור, פדאלדות, ראבונות וכו', מחכים לרגע שניימאר יקבל את הכדור ויספק עוד רגע של קסם. ומה הפעם? במהלך אימון שגרתי של נבחרת ברזיל ניימאר הראה שוב כמה כישרון יש לו ברגליים, כשבעט לרשת מזווית באמת בלתי-אפשרית.

09:09: ענק וגמד-ענק

ליאונל מסי מבקר בימים אלה בארצות הברית, ואחרי שפגש את שחקני אינדיאנה פייסרס והצטלם עם גופייה של וושינגטון וויזארדס הוא לחץ יד לאחד השחקנים הגבוהים ששיחק אי פעם ב-NBA, גיורגי מיורסן המתנשא ל-2.31 מטר.

והנה כאן מסי עם הגופייה שקיבל מוושינגטון וויזארדס

08:55: ג'ו הארט חוטף וחוטף וחוטף

אנגליה מתכוננת למשחקה נגד ליטא במוקדמות יורו 2016, ואחרי ההצגה שנתן מול ברצלונה ג'ו הארט לא ממש הצליח לעצור את ויין רוני, דני וולבק והארי קיין.

08:45: איפה לא יראו את מייוות'ר נגד פאקיאו?

עולם האגרוף מתחמם לקראת הקרב הגדול בין מני פאקיאו לפלויד מייוות'ר ב-2 במאי בלאס וגאס, אבל מי שמתכנן להיות בעיר בזמן הקרב כנראה שיחמיץ אותו. לפי TMZ, מלון MGM בו ייערך הקרב פועל לחסימת שידור המשחק בכל מלון, פאב, קזינו או מקום ציבורי בוגאס. ממלון גדול בעיר אמרו ל-TMZ: "אנחנו לא יכולים לשדר את הקרב, זה נכון, יש חוזה כזה עם מלון MGM, והשידור חסום למי שלא אורח שלהם".

המתאגרפים מני פאקיאו (ימין) פלויד מייוות'ר (שמאל). AP
כל העולם יראה את הקרב, רק בווגאס לא. פאקיאו ומייוות'ר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully