וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט נפגש עם אברמוביץ' לפני שהמריא למשחקי הידידות של גאנה

המאמן הישראלי פגש את הבוס שלו לשעבר בצ'לסי במסעדה בתל אביב לפני שהמריא לצרפת, שם נבחרתו תשחק לראשונה מאז הפסידה בגמר אליפות אפריקה, כשתתמודד נגד סנגל ומאלי. גרנט יחסר את ג'יאן

div id="fb-root">

הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' מרבה לבקר בישראל, ומוקדם יותר השבוע ניצל את שהותו בארץ כדי לפגוש מי שאימן את קבוצתו בעבר אברהם גרנט, במסעדה בתל אביב. גרנט, שפוטר על ידי אברמוביץ' לאחר שהוביל את צ'לסי לגמר ליגת האלופות ב-2008, סעד עם האוליגרך בזמן חופשת המולדת שלו, לפני שהמריא לצרפת כדי להכין את נבחרת גאנה לצמד משחקי הידידות שלה. גרנט, שנמצא היום (רביעי) בצרפת, יפגוש את סנגל ביום שבת ואת מאלי ביום שלישי. עבור גרנט ונבחרת הכוכבים השחורים אלו יהיו המשחקים הראשונים מאז ההפסד הכואב בפנדלים לחוף השנהב בגמר אליפות אפריקה בתחילת פברואר.

גרנט זימן 22 שחקנים לסגל, אבל יחסר את כוכבו אוסמואה ג'יאן, שמחלים מפציעה. "ג'יאן לא בכושר מלא והחלטנו לתת הזדמנות לשחקנים אחרים", אמר גרנט, "ג'יאן הוא שחקן משמעותי לנבחרת וחסרונו מהווה מכה גדולה עבורנו, אבל מכיוון שאלה רק משחקי ידידות החלטנו לתת לו לנוח. הוא עובד קשה ואנחנו מקווים לקבל אותו חזרה בקרוב".

div id="fb-root">

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully