וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שחקני הקבוצה יקבלו את משכורות ינואר

25.3.2015 / 21:08

רועי דניאל יקיים פגישה עם השחקנים ויבקש מהם לחזור לאימונים, על אף שהם דרשו את משכורות החודשיים האחרונים על מנת לשבור את השביתה. כתובת רוססה על דלת ביתו של עופר אורליצקי

one

מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל זימן למחר בבוקר (חמישי) את שחקני הקבוצה השובתים מאימונים כבר יומיים. השחקנים התבקשו להגיע כבר מחר ב-9:00 בבוקר למתקן האימונים לשיחה עם דניאל, שהביע אתמול את התנגדותו לשביתת השחקנים. דניאל הסביר כי השביתה פוגעת בסיכויי המועדון למצוא רוכש שיחליף את אלי שגב וכמו כן מייצרת לחץ מיותר על הספקים שעובדים מול המועדון כאשר רואים שהשחקנים שובתים, פעולה שעלולה לגרום לכך שהם עצמם יפסיקו לספק מוצרים חיוניים למועדון.

דבריו של דניאל לא הצליחו לשכנע את השחקנים לבטל את השביתה אתמול וגם הערב בשיחות בין השחקנים, הם לא חזרו בהם מהקו האדום ששרטטו, לפיו רק תשלום של שתי משכורות (ינואר ופברואר) יביא לביטול השביתה. בכל מקרה, מתכוונים השחקנים להגיע מחר ולשמוע את דניאל, שצפוי להעניק להם המחאות עם משכורות של ינואר, שיוכלו להיפרע ביום שלישי הבא.

בתוך כך, אוהדי מכבי נתניה פרסמו תמונה שמעידה על מעשה שביצעו הערב, שמעידה על כתובת שהשאירו על דלת ביתו של יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי. האוהדים סיפרו כי רעייתו של אורליצקי יצאה מהדירה וצעקה עליהם והם ברחו מהמקום לפני שהיא הזמינה משטרה.

במכבי נתניה הגיבו למעשה: "למועדון נודע כי על דלתו של יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי נכתב הלילה גרפיטי. המועדון מגנה את המעשה בחומרה רבה, ורואה בו מעשה מכוער. אנו קוראים לכולם להנמיך את הלהבות ולחדול מכל פעולה שמנוגדת לחוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובת על הדלת של אורליצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully