וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני לא מופתע מהקבוצה שלנו, אולי אנשים אחרים כן"

מאמן קליבלנד התראיין לפני המשחק מול ממפיס ודיבר על השיפור של קבוצתו: "ההתקדמות שלנו עקבית והדרגתית, וזה דבר טוב. צריך להמשיך לעבוד כדי להפוך מקבוצה טובה למצוינת"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
"החבורה שלנו נחושה, זו הדרך הכי טובה לתאר אותה". בלאט/AP

לקליבלנד ודיוויד בלאט מצפה הלילה (3:00, בין רביעי לחמישי) אחד המשחקים הקשים ביותר שיש בעונת ה-NBA - משחק חוץ בממפיס. המאמן דיבר מספר שעות לפני כדור הביניים הראשון על ההשתפרות של קבוצתו בתקופה האחרונה, ואמר: "ניצחנו כמה קבוצות טובות מאוד, וההתקדמות שלנו הגיעה בצורה עקבית והדרגתית וזה דבר טוב. לא היו עליות ומורדות משמעותיות, ואנחנו מאוד יציבים בחודשיים וחצי האחרונים".

המאמן הישראלי נשאל על כך שמאז פגרת האולסטאר לקליבלנד וגולדן סטייט יש הכי מעט הפסדים, והשיב: "זה מצביע הרבה על השיפור של הקבוצה שלנו ואיפה אנחנו בהשוואה לשאר הליגה, אבל כל הדברים הללו לא משנים. אנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר שלנו בחלק האחרון של העונה הסדירה ולהכין את עצמנו למה שמגיע". כשנשאל האם משהו הפתיע אותו לאחרונה, אמר: "אותי לא, אולי אחרים הופתעו מאיתנו. הרגשתי מהיום הראשון, במיוחד כשקיבלנו את השלישייה הגדולה שלנו ביחד, ואז הוספנו את החתיכות המצוינות האחרות, שזה עניין של זמן עד שנתחבר, שנבין אחד את השני ונבין איך אנחנו רוצים לשחק בשני הצדדים של המגרש, ולאפשר לעצמנו להתפתח להיות קבוצה טובה. צריך להמשיך לעבוד כדי להפוך לקבוצה מצוינת".

כשהתבקש לתאר את הקבוצה שלו במילה, אמר בלאט: "החבורה שלנו נחושה, זו הדרך הכי טובה לתאר אותה, נחושה לממש את הפוטנציאל שלנו".

לברון ג'יימס דיבר על המפגש שלו עם טוני אלן הלילה: "הוא אחד המגנים הכי קשוחים שיש בליגה, שנה אחר שנה, וצריך להיות מאוד סבלני מולו כדי לשבור אותו. עשינו את העבודה שלנו העונה, קבוצות מכירות אותנו, לא צריך עוד משחק כדי לשלוח מסר, רק צריך לחדד את החרבות".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מוכן לקרב גדול מול שומר גדול. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully