וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה: "בטוח שאוהדי פ.ס.ז' יעודדו אותי מול צרפת"

בלם אלופת צרפת מוכן למשחק האימון מול הלה בלו בפארק דה פראנס ומשוכנע שמחכה לו קבלת פנים חמה. נביל פקיר צפוי לפתוח אצל המארחת: "אני מתרגש וגאה להיות כאן" (ה', 21:55, ספ' 1 ו-HD)

שחקן נבחרת ברזיל, טיאגו סילבה. רויטרס
חוזר למדי הסלסאו. סילבה/רויטרס

נבחרת צרפת תארח מחר (רביעי, 21:55, ספורט 1 ו-HD) את ברזיל למשחק אימון מסקרן במיוחד בפארק דה פראנס. הברזילאים יקבלו בחזרה את טיאגו סילבה, שישחק בעיר ה"ביתית שלו" בה הוא מככב במדי פריס סן ז'רמן. לבלם המצוין זו תהיה ההופעה הראשונה במדי הסלסאו מאז גביע העולם. סילבה בן ה-30 לא שיחק בהשפלה שספגו הברזילאים מול גרמניה בחצי גמר המונדיאל.

"אשמח מאוד לקבל את ההזדמנות לפתוח בהרכב", אמר בלם פריס סן ז'רמן, "אני הולך לעשות כמיטב יכולתי על מנת לפתוח בהרכב. אני הולך לשחק בבית. אני מאמין שבמהלך המשחק אוהדי פ.ס.ז' הולכים לקרוא בשמי ולעודד אותי". על המשחק עצמו אמר סילבה: "צרפת היא נבחרת שהתבגרה מאוד. היא שיחקה טוב מאוד באליפות העולם. היא כוח משמעותי ויש לה שחקן שעושה את ההבדל כמו קארים בנזמה".

מאמן ברזיל דונגה מגיע עם שישה ניצחונות בשישה משחקים מאז מונה למאמן, כולם במשחקי ידידיות. הוא צפוי לפתוח בהתקפה עם רוברטו פירמינו המוכשר מהופנהיים לצד ניימאר. מרקיניוס ודויד לואיז ייעדרר, ולכן גבריאל פאוליסטה מארסנל אמור לפתוח. צרפת תחסר את שוער טוטנהאם הוגו לוריס וכמובן את פול פוגבה מיובנטוס.

מי שצפוי לפתוח במדי הלה בלו הוא נביל פקיר מליון, שבחר לשחק במדי צרפת במקום באלג'יריה. "אני גאה מאוד להיות כאן", אמר פקיר, "אני מקווה שהשבוע הזה יילך היטב ושאשתלב בקבוצה ואקבל דקות משחק, אבל אני לא רוצה להלחיץ את עצמי". במפגש האחרון בין השתיים ב-2011 הצליחה צרפת לנצח 0:1 את ברזיל בזכות שער של בנזמה וזה כמובן יהיה גם שחזור של גמר גביע העולם 1998, אז ניצחה צרפת 0:3 באותו אצטדיון ממש. גם הצרפתים, אגב, סיימו את המונדיאל בקיץ עם הפסד לגרמניה, וזה קרה ברבע הגמר עם 1:0.

נביל פקיר שחקן ליון לפני ז'רמי מורל שחקן מארסיי. רויטרס
מתרגש לקראת הופעת הבכורה. פקיר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully