וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר קיבלה מלגה ממרכז "עצמה"

הג'ודוקא קיבלה מלגת הצטיינות על הישגיה בשנה האחרונה אחרי שהוכתרה כאלופת העולם ואירופה בסמבו. יו"ר מרכז עצמה, איתן ברק: "נמשיך לעודד ולתמוך בספורטאים ונהווה פלטפורמה למצוינות מקסימלית"

אליס שלזינגר, במרכז, לצד פאבל מוסין, איתן ברק יושב ראש עוצמה. צילום: אלון אולדסמן, חברת אישונים (יח"צ),
ממשיכה להצטיין. שלזינגר עם מוסין וברק/צילום: אלון אולדסמן, חברת אישונים (יח"צ)

מרכז "עצמה" סיכם שנה רווית הישגים בטקס הענקת מלגות לספורטאים מצטיינים שהתקיים בכפר המכביה ברמת גן. במהלך השנה האחרונה גרפו ספורטאי "עצמה" תארים של אלופי עולם ואלופי אירופה בענפים רבים, כולל זכיות במדליות רבות.

בטקס השתתפו ספורטאים ישראלים בכירים כמו אליס שלזינגר, חברי הנהלת "עצמה", יושבי ראש ומנהלי איגודי ספורט כגון אבי כדורי, מאמנים, כמו פאבל מוסין ובני משפחות. במסגרת הטקס הוענקו מלגות ותעודות הצטיינות לספורטאים בענפים השונים החברים ב"עצמה". שלזינגר שזכתה לפני מספר חודשים בתואר אלופת העולם ואירופה בסמבו והתאמנה עם מוסין זכתה במלגת הצטיינות על הישגיה המרשמים.

מועדון טאקוונדו אחי יהודה, מגדולי המועדונים במרכז עצמה המנוהל על ידי אבי כדורי, זכה למענק מיוחד על ריבוי ההישגים בארץ ובחו"ל וכמו כן על תרומתו לקהילה בדרכים שונות. הפעם הפרס ניתן על קיום סדנאות הגנה עצמית לקשישים. מועדון סקי מים תל אביב זכה לפרס המועדון המצטיין של "עצמה". מועדון הגלגיליות חולון זכה בפרס על תרומה לקהילה. בנות המועדון פעלו בהפנינג מעגל נשים בחולון כדי לגייס סיוע לילדים שהוצאו מבתיהם ופעילות בפרוייקט בשיתוף קשישי העיר. מועדון ניווט עמק חפר מקיים פעילות נרחבת בכל בתי הספר בעמק חפר, כולל פעילות לילדים בסיכון ללא תמורה כלשהי וגם הוא זכה בפרס על תרומה לקהילה.

יושב ראש מרכז עצמה, איתן ברק: "מרכז 'עצמה' באופן קבוע ממשיך להיות חלק בלתי נפרד מההישגיות הישראלית. אנו גאים ושמחים להגיע כל שנה לטקס המלגות ולראות את פירותיהם והישגיהם של הספורטאים שלנו שעושים חיל ומנפצים את הגבולות בכל פעם מחדש. מרכז עצמה ימשיך לעודד ולתמוך בספורטאים וכך נהווה את הפלטפורמה למצויינות מקסימלית ולסביבת אימונים נוחה לספורטאים ולכל מועדוני 'עצמה'. הערכים של הגינות, יושרה ודרך ארץ תמיד יהיו נר לרגלינו בכלל פועלנו. כך אנו מעודדים את ספורטאי ההווה שלנו וכך נמשיך להנחיל לדור העתיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully