וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני מחלקת הנוער במכבי נתניה החליטו לשוב לאמן

25.3.2015 / 12:00

לראשי הקבוצות הובטח כי הם יקבלו את משכורת ינואר בימים הקרובים. שחקני הבוגרת מנסים למצוא פתרונות יצירתיים כדי לשמור על כושרם: "יש שחקנים שהלכו לרוץ בים ואחרים התאמנו בחדר כושר"

one

יממה אחרי ההחלטה להשבית את פעילות הקבוצה, ייפגשו הערב (רביעי) שחקני מכבי נתניה במסיבת הבריתה להולדת בתו של המגן שמעון הרוש ושם ימשיכו לדון בצעדי המחאה שלהם. אתמול בבוקר התכנסו השחקנים במתקן האימונים והחליטו פה אחד להשבית את האימונים והמשחקים עד שישולמו משכורות ינואר ופברואר. השחקנים לא היו מוכנים לקבל את הבטחת המנכ"ל רועי דניאל וחבר ההנהלה קובי בלדב לתשלום משכורת ינואר עד סוף השבוע, וסירבו לבטל את השביתה עד שתשולם גם משכורת פברואר.

מיד אחרי ההחלטה לפתוח בשביתה, קיימו חלק מהשחקנים אימונים אישיים. אחד השחקנים סיפר לוואלה ספורט: "יש שחקנים שהלכו לרוץ בים. אחרים התאמנו בחדר כושר. יש גם דיבור בינינו על כך שנקיים מדי כמה ימים מפגש משותף במגרש מסוים כדי להרגיש גם קצת כדור. כרגע אין הגבלת זמן לשביתה והיא תלויה בקבלת המשכורות". הערב ייפגשו השחקנים בבריתה שתיערך בחיפה ושם יקיימו התייעצות באשר להמשך צעדיהם. אחד העניינים עליהם יצטרכו השחקנים לדון הוא הגשת תביעה נגד המועדון לבית הדין לעבודה. בשלב הזה, אין כוונה להגיש את התביעה והדברים כבר נמסרו לנציגות של ההסתדרות החדשה שרוצה ללוות את השחקנים ולייעץ להם, אבל הנושא נמצא כל הזמן באוויר וככל שהמשבר יעמיק, יצטרכו השחקנים לקבל החלטות גם באשר לאפשרות שיגישו תביעה נגד המועדון.

במקביל, מאמני מחלקת הנוער החליטו היום לשוב ולאמן את קבוצות המחלקה בעקבות השיחה שהתקיימה אתמול עם ההנהלה שבה הובהר להם כי משכורת חודש ינואר תשולם להם בימים הקרובים. אתמול פרסמנו כי מחלקת הנוער תשוב לפעילות אם המאמנים יקבלו משכורות. המאמנים הודיעו היום כי הם מבינים ומזדהים עם מצב המועדון וכי יש להם אחריות גדולה לכ-350 שחקני מחלקת הנוער, ועל כן כאמור הם ישובו להתאמן.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא ברור עד מתי תימשך השביתה. ערן לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully