וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "מאכזב מאוד שלא הצלחתי לזכות באליפות בקריירה"

גארד הלייקרס ערך מסיבת עיתונאים לרגל פרישתו מכדורסל והודה שיש לו טעם חמוץ מעט בפה: "עם זאת, תמיד השארתי את כל מה שהיה לי על המגרש. רוצה שיזכרו אותי כחבר טוב ומתחרה טוב"

סטיב נאש שחקן ל.א. לייקרס. GettyImages
נפרד מהלייקרס ומהכדורסל. נאש/GettyImages

שלושה ימים לאחר שהודיע על פרישה רשמית מהכדורסל, קיים הערב (שלישי) סטיב נאש בן ה-41 מסיבת עיתונאים לרגל המאורע ואפסון הידית הקטלנית. "זה היה מאכזב מאוד לא לזכות באליפות במהלך הקריירה שלי", הודה הגארד, "אבל אני מרגיש טוב עם עצמי כי השארתי את כל מה שהיה לי על המגרש תמיד. אני רוצה שאנשים יזכרו אותי כספורטאי תחרותי מאוד וכחבר טוב לקבוצה. זה הכול, אלו שני הדברים החשובים ביותר".

נאש דיבר על התמיכה שקיבל מעמיתיו, שחקני ה-NBA בהתרגשות ואמר: "לפרוש מכדורסל ולקבל כל כך הרבה פרגון והערכה זו המתנה הכי טובה שאפשר לקבל". הרכז הנהדר המשיך והתייחס לעתידו בחיים שאחרי הכדורסל: "אני הולך להישאר בלוס אנג'לס עם הילדים שלי ואהפוך את המקום הזה לבית שלי לנצח, אני מקווה. האנשים בלוס אנג'לס היו פשוט מדהימים אלי". כזכור, נאש שיחק 65 משחקים בלבד בגופייה הצהובה של הלייקרס לפני שנאלץ לפרוש. כמו כן, נאש הודה רבות ללייקרס ולהנהלת המועדון, בו סיים למעשה את הקריירה המקצוענית שלו.

סטיב נאש שחקן ל.א. לייקרס עם עוזר מאמן הקבוצה ביל ברטקה. GettyImages
עם עוזר המאמן בלייקרס ביל ברטקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully