וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: היורש של סוארס, וגם: אחד השערים המגוחכים של השנה

שחקן קבוצה חצי מקצוענית באנגליה נשך שחקן יריב בפעם השנייה, קבוצה ממוזמביק חגגה שער בצורה מרשימה, רק כדי לספוג מחצי מגרש, ויש גם קטע גדול של באולטלי מנגן לפירלו בפסנתר

23:05 - חגגו מוקדם מדי

קבוצת פרוביאריו המוזמביקית חגגה שער גדול מכדור חופשי בצורה נאה במיוחד. אלא מה? היריבה ניצלה זאת כדי לחדש את המשחק במהירות, ולהעניש אותה מחצי מגרש. אל תפספסו:

22:11: לואיס סוארס, גרסת אנגליה

ג'וס לבדי, שחקן דאגרד, קבוצה חצי מקצוענית באנגליה, נשך שחקן יריב בפברואר 2014, כששיחק במדי טורקי. כעת, ממש כמו לואיס סוארס, הוא חזר על האקט האלים: הפעם זה קרה במשחק מול סטיבנג', במהלכו כביכול נשך שחקן בשם רוני הנרי. בעבר הושעה לבדי מעשרה משחקים, וכעת הוא שוב יעמוד לדין, ומשום שמדובר בפסילה שנייה, ייתכן והעונש יהיה חמור פי כמה.

20:25: באלוטלי מנגן בפסנתר את ההמנון האיטלקי

סופר-מריו לא מפסיק להפתיע. מסתבר שלטראבל מייקר יש גם צד רך ומלודי יותר בחיים, והוא הראה פן אחר שלו, כשישב ליד הפסתר וניגן את ההמנון האיטלקי. גם אנדראה פירלו התמוגג.

17:32: רונלד דה בור בעקיצה לכריסטיאנו רונאלדו

מאמן נבחרת אייאקס, רונלד דה בור, כנראה לא ממש מחבב את כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. "מדובר בקים קרדשיאן של הכדורגל עם כל השימוש שלו ברשתות החברתיות", אמר ההולנדי. הפורטוגלי יגיב?

17:28: רונדה ראוזי מפרקת גם את ג'ימי פאלון

האישה החזקה בעולם, אלופת ה-MMA, רונדה ראוזי, התארחה בתוכניתו של ג'ימי פאלון, שם דיברה על חוקיות הענף בניו יורק, ובין היתר הדגימה על המנחה בריח-יד. נראה לא נעים, במיוחד כשמדובר בראוזי, ובמיוחד כשמדובר בראוזי ובבריח-יד.

15:57: דלף לרשת - תפריט הפיקניק של שחקני ברצלונה

15:07: שחקני באיירן מינכן במחווה להרוגים באסון ההתרסקות

שחקני באיירן מינכן פתחו את אימון הבוקר שלהם בדקת דומייה, לזכר ההרוגים בטיסת 4U9525 של חברת "ג'רמן ווינגס", שהתרסקה בדרך מברצלונה לדיסלדורף.

14:45: אופיר מרציאנו זריז

לאופיר מרציאנו צפויה הרבה עבודה במוצ"ש מול גארת' בייל וחבריו, אבל עד שזה יקרה הוא קיים תרגול בזריזות ידיים ובראייה מרחבית במתקן האימונים בכפר גלים. את התרגיל הוא ביצע באמצעות מכשיר מיוחד, השייך למכבי חיפה, ועד כה שימש את ולדימיר סטויקוביץ' באימוני הקבוצה.

צפו באופיר מרציאנו מתרגל זריזות ידיים וראייה מרחבית במתקן האימונים בכפר גלים.

‎Posted by ‎Ifa - ההתאחדות לכדורגל בישראל‎ on‎ יום רביעי 25 מרץ 2015

14:30: המשכורת המטורפת של מסי לשעה

ב-BBC SPORT מפרסמים את המשכורת המפלצתית של ליאונל מסי ב-2014. שימו לב: 47.8 מיליון ליש"ט בשנה (65 מיליון דולר), 3.9 מיליון בחודש, 975 אלף בשבוע, 139 אלף ביום ו-5,000 ליש"ט לשעה. היה מתאים לכם?

והנה השחקנים שמסי משאיר להם אבק: במקום השני כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד) עם 54 מיליון דולר בשנה, ניימאר (ברצלונה) 36.5, טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן) 27.5, רובין ואן פרסי (מנצ'סטר יונייטד) 25.6, גארת' בייל (ריאל מדריד) 23.8, ויין רוני (מנצ'סטר יונייטד) 22.5, זלאטן איברהימוביץ' (פריס סן ז'רמן) 21.5, סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי) 21.2, רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן) 20.2.

14:25: מוריניו משאיר למאמנים אבק

מלבד משכורותיהם של השחקנים, פורסמו משכורותיהם של המאמנים: ז'וזה מוריניו גורף 18 מיליון דולר בשנה, ומקדים את קרלו אנצ'לוטי (ריאל מדריד) עם 15.5, פפ גווארדיולה (באיירן מינכן) 15.2, ארסן ונגר (ארסנל) 11.3, לואי ואן חאל (מנצ'סטר יונייטד) עשרה מיליון, פאביו קאפלו (נבחרת רוסיה) תשעה מיליון, אנדרה וילאש בואש (זניט) 8.5, סוון גוראן אריקסון (שנגחאי) שמונה מיליון, יורגן קלופ (דורטמונד) 7.2 ולורן בלאן (פריס סן ז'רמן) ודייויד מויס (ריאל סוסיאדד) שבעה מיליון.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
שווה כל ליש"ט. מוריניו/GettyImages, Mike Hewitt

14:20: אימון שוערים בעין אחת

בשאלקה החליטו לעשות ניסוי חדש: אימון שוערים בעין אחת. זה הלך דווקא לא רע, כפי שאתם יכולים לראות בסרטון.

12:40: הסיבה שבגללה לא צריך לחגוג שער בצורה מופרזת

פרווויאריו מאפוטו, קבוצת כדורגל ממוזמביק, לעולם לא תחגוג יותר שער בצורה מופרזת. במהלך משחק שלה מול קיי-סטארס הזמבית, שחקניה חגגו שער שכבשו, קצת יותר מדי. שחקני הקבוצה שמנגד, לא היססו וכמובן שלא חיכו, וכבשו לרשת של היריבה בזמן שזו עדיין חגגה את השער שכבשה. צפו בווידאו הביזארי.

12:30: המחווה המרגשת של אשלי יאנג לאוהדת מנצ'סטר סיטי

לאחר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול במחזור האחרון בפרמיירליג, אשלי יאנג, כמו רוב שחקני מנצ'סטר יונייטד, התבקש להצטלם לסלפי על ידי אוהדים מחוץ לאצטדיון. הקיצוני האנגלי הבינלאומי לא היסס, והצטלם עם אוהדת מקומית, שמסתבר שהקבוצה החביבה עליה היא דווקא מנצ'סטר סיטי. במהלך צילום הסלפי, יאנג שבר את מסך הסלולרי של אותה אוהדת. בטעות כמובן. היא צייצה את התמונה, יחד עם הודעת צער על כך שהמסך שלה נשבר. יאנג לא היסס, הגיב לה בטוויטר וביקש שתיצור עימו קשר, כדי שיוכל לשלם לה על התיקון.

11:46: דני אלבס וחוסה מנואל פינטו בקריירה חדשה

חוסה מנואל פינטו, ששימש כשוערה השני של ברצלונה עד לפני כשנה, ידוע כחובב מוסיקה גדול ו-DJ, שהוציא לא פעם סינגלים לרשת. הפעם הוא החליט לצרף את חברו לשעבר לקבוצה, דני אלבס, שיחד עם זמר מקומי, הוציאו שיר וקליפ חדש. מה דעתכם?

10:44: כדורגלן נבחרת עיראק נרצח בפיגוע

מאחדי עבדול זאחרה, בלמה בן ה-19 של הנבחרת הצעירה של עיראק, נהרג בבגדד לאחר שנפגע ממכונית תופת. 15 איש נהרגו ו-40 נפצעו בפיגוע שנערך בבירת המדינה, כשגם חבר נוסף של זאחרה, שחקן גם כן, נפגע בפיגוע אך הוא שרד.

9:40: "ארמסטרונג ניסה להרוס את חיי"

בסטי אנדרו, אשתו של רוכב האופניים לשעבר פרנקי אנדרו ומי שנחשבת לאחת הראשונות שהתריעו על כך שארמסטרונג השתמש בחומרים אסורים, סיפרה בראיון ל-AFP שלמרות שארמסטרונג הרס את חייה, היא מרגישה שהיא ניצחה בכך שהעדות שלה הובילה להוצאת האמת לאור. "הוא הרס את חיי, ובמשך עשר שנים הוא ניסה להרוס את השם שלי", סיפרה. "האמת היא שזה ניצחון עבורי להיות כאן היום ולדבר עם חברי WADA. אנחנו עדיין פרסונה נון גראטה בענף האופניים בארצות הברית. מה שקרה לפרנקי זה שיעור לילדים שלי. הוא עשה טעות, אבל הוא הודה בזה. הוא רצה להיות רוכב נקי, אבל לאנס אמר 'לא'. יש לנו שני בנים ובת אחת, ואף אחד ל מתעסק ברכיבה".

רוכב אופניים לאנס ארמסטרונג. GettyImages
הווידוי. לאנס ארמסטרונג/GettyImages

7:45: שחקן מכה אוהד, גרסת סרביה

מי מאיתנו לא זוכר את אובדן העשתונות של סופוקליס שחורציאניטיס בדרבי? למזלו של האוהד האדום הסנטר המאסיבי של מכבי תל אביב פספס אותו בסנטימטרים, אבל הנה מה שקורה כשמקרה כזה חוזר על עצמו והפעם לשם שינוי מגיע לכדי מגע פיזי. השחקן: קפטן סלוגה וויקאן מילינצ'יץ'. הקורבן: אוהד נפרדאק. סופוקליס שחורציאניטיס, הגרסה הסרבית. ככה זה נראה.

7:30: סלאלום נהדר תוצרת הכדורגל הכוויתי

באדר אל מוטאווה מאל קדסיה סיפק שער נהדר בסלאלום מרשים במהלך ה-1:5 של קבוצתו על חייטאן במסגרת משחק בליגה הבכירה בכווית. שימו לב לשליטה המרשימה בכדור. אל מוטאווה כבש צמד במשחק, אגב.

7:15: התלונה נגד בלייק גריפין נדחית

בלייק גריפין לא מפסיק לקבל חדשות טובות. אחרי שחזר למגרשים מפציעה, אתמול נודע כי גם התלונה שהוגשה נגדו בגין תקיפת אדם במועדון לילה תבוטל. מדובר על מקרה בחודש אוקטובר בשנה שעברה, בו גריפין כביכול סטר ושבר את הסלולארי של צעיר אשר צילם אותו ללא ידיעתו בעודו מבלה במועדון לילה בלאס וגאס. במשטרה החליטו לרדת מהתיק, אחרי שלא נמצאו עדויות לכך שהצעיר נזקק לטיפול רפואי בעקבות האירוע.

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
רק אל תרגיזו אותו. בלייק גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully