וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא העפילה לחצי גמר הפלייאוף

הקבוצה מהשרון ניצחה את מנשה/חדרה/עמק חפר והשלימה 1:2 בסדרת רבע הגמר. תפגוש בשלב הבא את האלופה הפועל מטה אשר. גל גלילי: "לא נשמש תפאורה מול מטה אשר"

גל גלילי מאמן הפועל כפר סבא בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
עלה לחצי הגמר. גל גלילי/אדריאן הרבשטיין

הפועל כפר סבא עלתה הערב (שלישי) לחצי גמר הפלייאוף אחרי ניצחון 1:3 מול הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר. הקבוצה של בר נצר הציגה עליונות לאורך כל המשחק ולמרות שאיבדה מערכה, הצליחה לנצח 14:25 במערכה הרביעי ולסגור עניין.

שגיב בולקין הרשים עם 22 נק' (6 קיל בלוק, 67 אחוז) ואמיר וינרסקי הוסיף 21. סבה פכרז (15 נק') והומברטו (10 נק') סיימו עם 4 קיל בלוק כ"א. מנשה/חדרה/עמק חפר: פדרו 13 (6 קיל בלוק), אלן ואיליה גולדרין 12 כ"א.

"היום החבר'ה עשו ניצחון גדול" סיכם המאמן גל גלילי, "אני לא מדבר על שחקנים בודדים אבל שגיב בולקין נתן הצגה והיה משחק גדול שלו. היינו צריכים לנצח בשלוש מערכות אבל אני שמח שידענו לחזור ברביעית ויאללה חצי גמר מול מטה אשר/עכו. כולם חושבים שאנחנו באים לשמש תפאורה בחצי הגמר, אבל אנחנו באים לתת הכל, הלחץ יהיה על הצד השני".

הפועל כפר סבא תפגוש בסדרת חצי הגמר את האלופה הפועל מטה אשר/עכו שסיימה את העונה עם מאזן מושלם של
0:21. הסדרה (הטוב מחמישה משחקים) תצא לדרך בשבת הקרובה בנעמן (18:00). בסדרת חצי הגמר הנוספת יתמודדו מכבי תל אביב, שסיימה את העונה במקום השני ומכבי הוד השרון, שעברה ברבע הגמר בצורה חלקה (0:2) את הפועל ירושלים לאחר שסיימה שלישית את העונה. מכבי תל אביב תארח את המשחק הראשון כבר ביום שישי הקרוב בהדר יוסף (13:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully