וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם ווקס: "יש לנו הזדמנות לנצל את המעידות של בלגיה ובוסניה"

חלוץ ברנלי ו-ויילס חוזר לסגל אחרי למעלה משנה בשל פציעה ומכוון גבוה לקראת המשחק מול ישראל. "זה נהדר לשחק לצד שחקנים כמו גארת' בייל. לכבוש יהיה בשבילי צעד חשוב מאוד בשבילי"

קריינות: רענן ברנובסקי. עריכת וידאו: רן צימט

נבחרת ויילס מתכוננת במרץ למשחק מול ישראל בשבת הקרובה, במסגרת המחזור החמישי במוקדמות יורו 2016. הוולשים, שפתחו את הקמפיין עם שמונה נקודות בארבעת המשחקים הראשונים שלהם כולל 0:0 מול בלגיה, ינסו לנצח את מוליכת הבית על מנת לעלות באופן זמני אל המקום הראשון.

סם ווקס שחקן ברנלי. GettyImages
ווקס מכוון גבוה/GettyImages

מי שנשמע דרוך לקראת המשחק כבר עכשיו הוא חלוץ ברנלי סם ווקס. החלוץ הוולשי, שחוזר לסגל הנבחרת אחרי היעדרות של למעלה משנה בשל פציעה בברכו, אמר לאתר הרשמי של ברנלי: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו כי ישראל מובילה את הבית כרגע. הנבחרות הגדולות כביכול כמו בוסניה ובלגיה איבדו נקודות וזו הזדמנות לנצל את זה. לצאת לישראל ולחזור משם עם נקודות יהיה נהדר בשביל הבית".

ווקס נשמע נרגש לשחק עם כוכבים כמו גארת' בייל ואמר: "זה נהדר לשחק לצד שחקנים כמו בייל ויהיה נהדר לפתוח בהרכב כיוון שזו הייתה עוד מטרה חשובה שלי מאז שחזרתי מהפציעה. זה תמיד כבוד גדול לשחק בשביל המדינה שלך ולכבוש שער יהיה צעד חשוב מאוד בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully