וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מחלקת הנוער תשוב לפעילות אם המאמנים יקבלו משכורות

24.3.2015 / 19:42

מאמני קבוצות הנוער אמרו שישובו מהשביתה אם יקבלו את משכורת ינואר, בניגוד לקבוצה הבוגרת שם דורשים גם את משכורות פברואר לפני שיחזרו. גניש: "רוצים לעשות הכול כדי לסיים את השביתה"

one

מאמץ גדול להשיב לפעילות את מחלקת הנוער של מכבי נתניה. במקביל לפתיחת השביתה של שחקני הקבוצה הבוגרת, שבתו מפעילות היום גם מאמני מחלקת הנוער שכמו שחקני הקבוצה הבוגרת לא קיבלו משכורות מאז חודש דצמבר. בשעות הערב (שלישי) התקיימה פגישה בין ראשי מחלקת הנוער, וביניהם היו"ר איציק גניש והמנהל המקצועי בני לם, לבין המאמנים של המחלקה הצעירה במטרה לשכנע אותם לחזור לפעילות כבר מחר.

המאמנים ביקשו תשובות לגבי משכורת ינואר, ובניגוד לשחקני הקבוצה הבוגרת שהחליטו שאם לא יקבלו גם את משכורת פברואר, לא יחזרו להתאמן, נראה כי אם מחר יודיע חבר ההנהלה קובי בלבד כי עד סוף השבוע תשולם משכורת ינואר, ישובו המאמנים לפעילות. גניש אמר בתום הפגישה: "אנחנו רוצים מאוד שמחר מחלקת הנוער תחזור לפעילות מלאה. בניגוד לקבוצה הבוגרת, שם כל שחקן אחראי על עצמו, כאן במחלקה הצעירה יש לנו 300 ילדים ובני נוער שיש לנו אחריות גדולה כלפיהם. המאמנים שלנו, שלא קיבלו משכורת זמן רב, מבינים את גודל העניין ואנחנו מקווים שמחר נוכל לבשר להם סופית כי הם יקבלו את משכורת ינואר ואז הם ישובו לפעילות.

"כל מאמן אחראי על 25 ילדים בערך וזו משימה גדולה וחשובה ואנחנו רוצים לעשות הכול כדי לסיים את השביתה, לפחות במחלקת הנוער". מי שכאמור צריך לתת מחר את התשובה הוא בלבד, שממתין לקבל אור ירוק מאחד הספונסרים של המועדון שאמור לתת הלוואה לקבוצה.

מכבי נתניה זקוקה ל-800 אלף שקל על מנת לשלם משכורות של חודש אחד, וזה הסכום בדיוק לו ממתין בלדב. בהמשך, אמורים במועדון לסגור סופית עם חברת פרסום וגם ההסכם הזה אמור להכניס כסף למועדון.

קובי בלדב מנהל מכבי נתניה. קובי אליהו
הרבה צרות. בלדב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully