וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנטו נלהבת מבואו של מטה וורלד פיס: "הגניבה של העשור"

תגובות נרגשות למעבר של כוכב ה-NBA לשעבר לאיטליה. הנשיאה: "הפנטזיה הפכה למציאות". הפורוורד ירוויח כ-40 אלף דולר עד תום העונה, קאנטו תעבור לאולם עם קיבולת גדולה יותר לאור הביקוש

שחקן לוס אנג'לס מטה וורלד פיס. GettyImages
ברוך הבא לארץ המגף. וורלד פיס/GettyImages

הליגה האיטלקית נמצאת בירידה מתמדת, אבל אולי זה מה שירים מחדש את רמת העניין סביבה, לפחות בחודשים הקרובים. מטה וורלד פיס חתם היום (שלישי) רשמית על חוזה עד תום העונה בקאנטו, ויצטרף מיידית כדי לסייע לה במאבק על ההעפלה לפלייאוף. קאנטו, המדורגת במקום השמיני בליגה וצמודה לקרמונה התשיעית, מקווה כי ההחתמה הנוצצת תעורר מחדש את הבאזז בקרב תושבי העיר, שידועים כחובבי כדורסל מושבעים עוד מתקופת הזוהר של הקבוצה בשנות ה-70 וה-80, אז זכתה בתשעה גביעי אירופה שונים, כולל שלוש זכיות רצופות בגביע קוראץ'.

וורלד פיס בן ה-35, שעל פי דיווחים מתכנן כבר זמן מה לחתום באחת מקבוצות הליגה האיטלקית, הסכים להתפשר על חוזה לא גבוה במיוחד, במסגרתו הוא אמור להרוויח כ-40 אלף דולר עד תום העונה. למרות שהיה פצוע במשך תקופה ארוכה ושיחק לאחרונה רק בשלהי העונה שעברה (19 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק במדי סיצ'ואן מהליגה הסינית), בקאנטו לא מורידים ממנו ציפיות. בכלי התקשורת המקומיים השוו את ההחתמה שלו להחתמות קודמות של שחקני NBA באיטליה, כמו בוב מקאדו ודומיניק ווילקינס וכינו את ההחתמה "גניבת העשור בכדורסל האירופי".

הנשיאה אנה קרמסקולי אמרה היום לתקשורת האיטלקית כי "כשנודע לי על האפשרות להחתים את מטה וורלד פיס, שחקן עם היסטוריה כל כך גדולה ב-NBA, הייתי משוכנעת שזה ייתן לקבוצה שלנו את הדחיפה שהיא צריכה. הוא יביא גל של התלהבות וטירוף מחודשים לקבוצה ולכדורסל האיטלקי בכלל. הוא יעזור לנו בדרך להשגת המטרות שלנו בפלייאוף".

קרמסקולי אף הודיעה כי לאור הביקוש הגדול לכרטיסים מאז השמועות על החתמתו הקרבה של וורלד פיס, קאנטו תעביר את משחקי הבית שלה מעתה ואילך לפלאדסיו הסמוך, לו קיבולת גדולה פי שלוש מהאולם הנוכחי שמשמש אותה, ומסוגל להכיל עד 6,700 צופים.

וורלד פיס, או בשמו הקודם רון ארטסט, העביר קריירה מוצלחת ב-NBA שנמשכה 15 שנה ולוותה בלא מעט שערוריות ותקריות מחוץ למגרש. הוא החל את דרכו בשיקגו, המשיך לאינדיאנה, העביר שנתיים טובות בסקרמנטו ועבר ליוסטון, לפני שהגיע לשיא הקריירה הקבוצתית כשזכה באליפות עם הלייקרס ב-2010. לקראת עונת 2013/14 הוא הצטרף לניקס, אך נכשל כמו יתר חבריו ונדד לסין. בסך הכל, הוא רשם ממוצעי קריירה של 13.8 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות ב-931 משחקים ב-NBA.

וורלד פיס עצמו, אגב, סיפק סדרת ציוצים משעשעת לרגל בואו לאיטליה. נראה שהוא אהב במיוחד את השם של קבוצתו החדשה, ואת משחקי המילים שניתן לייצר עמו באנגלית. אם לשפוט על פי עברו, לא מן הנמנע שזה היווה שיקול מכריע בהחלטה להיענות דווקא להצעה שלה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

כך נראה מטה וורלד פיס בעונה שעברה בסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully