וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני נבחר לקדנציה נוספת: "נילחם בחזרתם של החוליגנים"

נשיא אופ"א זכה לארבע שנים נוספות בתפקיד אחרי שאיש לא התמודד מולו, והקדיש את נאומו הראשון בקדנציה השלישית לעליית תופעות האלימות במגרשים: "בחודשים האחרונים כולנו חזינו בתמונות שחשבתי שכבר שייכות לעבר"

נשיא אופ"א מישל פלאטיני. ברני ארדוב
שוב רוצה עזרה מהרשויות. מישל פלאטיני/ברני ארדוב

מישל פלאטיני נבחר היום (שלישי) לקדנציה שלישית כנשיא אופ"א. הצרפתי שמכהן בתפקיד מאז שירש את לנארט יוהאנסון ב-2007 זכה לארבע שנים נוספות בראש הארגון אחרי שאיש לא התמודד מולו. בנאום שנשא אחרי פתיחתו בפתיחת קונגרס אופ"א התמקד פלאטיני בחששותיו מעלייה מחודשת של החוליגניזם בכדורגל האירופי.

"בחודשים האחרונים כולנו חזינו בתמונות שחשבתי שכבר שייכות לעבר, ובהחלט ניכרת עלייה מחודשת של לאומנות וקיצוניות באיצטדיונים", אמר פלאטיני, ששוב קרא להקמת כוח שיטור ספורטיבי מיוחד כדי להילחם בתופעה. "חייבים להימנע מלחזור לעבר הלא כל כך רחוק, שבו הגורמים הפנאטיים שלטו באצטדיונים מסוימים ביבשת. במאבק הזה אפשר לנצח רק בעזרת הרשויות המקומיות השונות. זה משהו שהצהרתי על חשיבותו כבר כשנבחרתי לראשונה ב-2007".

על בחירתו המחודשת אמר: "תודה לכולכם על הבעת האמון בי והתמיכה מחממת הלב. זה חשוב לי יותר מכפי שאתם יכולים לדמיין. אני גאה להיות בקבוצה שלכם, להיות הקפטן של הקבוצה המנצחת וגאה בהישגים שלנו. בנוסף אני מצפה לקראת ההתמודדות עם האתגרים שמחכים לנו בארבע השנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully