וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד החליטו: גמר הגביע בין בארסה ובילבאו - בקאמפ נואו

ריאל מדריד סירבה לאפשר לארח בברנבאו, ובהצבעה של ראשי ההתאחדות הספרדית הוחלט כי הקטלאנים יארחו את הבאסקים בביתם ב-30 במאי. וגם: "עלות עסקת ניימאר: 158 מיליון יורו"

אצטדיון קאמפ נואו לפני המשחק בין ברצלונה לבין מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יתרון גדול לקטלאנים. קאמפ נואו/GettyImages

בשבועות האחרונים נשאלו שחקני ברצלונה שוב ושוב מה דעתם על כך שגמר הגביע המתקרב עלול להיערך באצטדיונה של ריאל מדריד סנטיאגו ברנבאו, אולם הערב (רביעי) הודיעה התאחדות הכדורגל בספרד כי ההתמודדות בין הקטלאנים ואתלטיק בילבאו תיערך בסופו של דבר דווקא בקאמפ נואו. המשחק המרתק יתקיים ב-30 במאי. על פי התקשורת הספרדית, שתי הקבוצות דווקא הסכימו שהתמודדות תיערך בברנבאו, אולם ריאל סירבה, וראשי ההתאחדות נאלצו לערוך הצבעה. הקאמפ נואו קיבל 26 קולות, והסן מאמס של אתלטיק בילבאו קיבל 18 קולות.

ככל שעוברים הימים ומתגלים עוד ועוד פרטים, מתברר שהסכומים סביב עסקת העברת ניימאר לברצלונה רק עולים ועשויים להגיע עד ללמעלה מ-158 מיליון, כך טוען "מארקה".

על פי העיתון המדרידאי, "מה שהחל כעסקה של 17 מיליון יורו הופכת לעסקה היקרה בכל הזמנים". ב"מארקה" מחשבים את ה-40 מיליון שהועברו לאביו של ניימאר, שהחזיק בכרטיס השחקן של בנו, ולאחר מכן את כל הפרטים שהוסתרו ונחשפו.

כך למשל 7.9 מיליון יורו על זכויות על שלושה שחקנים שהועברו לסנטוס הברזילאית בצורה לא ברורה, ו-4.5 מיליון יורו על משחק ידידות. בנוסף עוד 2 מיליון יורו אם יהיה פינאליסט ברשימת המועמדים לתואר שחקן השנה, ועוד סכומי עתק לדוחות סקאוטינג, עמלות וסוכנים.

אבל ההתפתחויות האחרונות בחקירה יעלו עוד יותר את סכומי הכסף שהושקעו בעסקה ואת עלותה: רשויות המס בספרד דורשים מברצלונה לשלם עוד 13.5 מיליון יורו על העלמות ודיווחים כוזבים. כמו כן, סכומים נוספים שנוספו לחישוב הם בעקבות התביעה במשפט בעניינו של ניימאר שדורשת מברצלונה לשלם קנס של 22.2 מיליון יורו. יחד עם הקנס שדורשים מהנשיא לשעבר סנדרו רוסיי (25.1 מיליון יורו) וג'וסף מריה ברתומיאו (3.8 מיליון יורו), הסכום מגיע ל-158.3 מיליון יורו - כמעט פי 3 מהסכום שדווח לראשונה (57 מיליון).

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
האמת? שווה את הכסף. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully