וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: האוהדים שתקפו את השחקנים הורחקו

אחרי שמספר אוהדים קיללו שחקנים אחרי ההפסד בקאמפ נואו וחבטו ברכביהם, המועדון החליט להשעותם, מאחד נשללה החברות. ועדיין: רוב עצום בקרב האוהדים להדחת בייל

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
ציון 0 בעיתונים. בייל/GettyImages

ריאל מדריד הודיעה שהיא זיהתה שניים מהאוהדים שקיללו את השחקנים אחרי ההפסד בקלאסיקו וניסו לתקוף אותם, ומסרה שהם מורחקים מהיציעים.

כזכור, אחרי ההפסד 2:1 לברצלונה מספר אוהדים של הבלאנקוס חיכו לשחקנים מחוץ למגרש החנייה. את חלק מהשחקנים הם קיללו, בעוד שברכבו של גארת' בייל אחד מהם ממש חבט בידו בכעס. כאמור, ריאל הודיעה שהשניים מורחקים מהיציעים לצמיתות, כשאחד מהם הוא חבר מועדון שחברותו נשללה.

האכזבה של אוהדי ריאל מדריד מבייל התבטאה בתוצאות בקר ב"אס" הספרדי, שבו התגלה כי 68.3 אחוז מאוהדי הקבוצה רוצים שיודח מההרכב. הנתונים מראים שבמחצית השנייה העביר רק 7 מסירות, 2 בלבד אחרי שריאל נקלעה לפיגור, וסיים את המשחק עם אחוז הדיוק הכי נמוך במגרש - 58.6 (ורק 47.6 אחוז מחצי המגרש של בארסה).

סרחיו ראמוס, שעצר ושוחח עם האוהדים האלימים ואמר להם שההתנהגות שלהם לא מקובלת, התייחס גם הוא לתקרית החמורה, ואמר ש"צריך לכבד דעה של כל אחד, אבל יש דברים שאסור להצדיק. לאורך הקריירה שלי ככדורגלן הבנתי שצריך לכבד אדם שמכבד אותך. צריך לשים את עצמך בנעליים של אנשים שבאמת מתאמצים ומשקיעים.

"בדרך כלל לא קורה כלום שאנחנו יוצאים משערי מגרש החנייה. הפעם ראינו את האוהדים, אבל לא חשבתי שמשהו יקרה. היו שם אנשים בגילי. עצרתי, שאלתי מה הבעיה, ואז התחילו צעקות. במצב כזה הכי טוב פשוט לנסוע משם. לפעמים בא לך לענות, אבל עדיף לא לרדת לרמה הזאת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully