וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מזכירים: "למשחקים החשובים אנחנו מגיעים"

24.3.2015 / 9:29

אחרי ההפסד הביתי הכואב להפועל ירושלים, במכבי תל אביב מודים ברפיון אך כרגע "מתרכזים באירופה". רנדל: "צריך להסתדר גם עם הפציעות והעייפות". בקבוצה מודים: קשיים בהליך האזרוח של אלכסנדר

צילום ועריכה: קובי אליהו

בדיוק לפני שנה מכבי תל אביב הובסה על ידי הפועל ירושלים בצורה כואבת, ואמש (שני) ספגו הצהובים הפסד ביתי כואב נוסף, הפעם בתוצאה 93:77 מול היריבה האדומה, שחגגה בהיכל. במכבי מדגישים כי הם סובלים מפציעות וסגל קצר, אולם מודים כי לפני המשחק הובהרה לשחקנים החשיבות של המשחק וכי "אף אחד לא רצה להפסיד".

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, עם שחקן הפועל ירושלים, יותם הלפרין. ברני ארדוב
גם המאמן הודה ש"ברור שאם המשחק היה על תואר היינו משחקים אחרת". גודס/ברני ארדוב

עם זאת, גורמים בקבוצה מדגישים ש"כשהכסף על השולחן מכבי יודעת להגיע למשחקים". גם המאמן גודס רמז לכך כשאמר אמש: "ברור שאם המשחק היה על תואר היינו משחקים אחרת. השחקנים יודעים שהמטרה בחודש הזה היא להיכנס לשמונה האחרונות ביורוליג. יש סוג של שיוט בליגה לפעמים כדי לשמור על עצמם באירופה. הם יודעים את המטרות ולא מטומטמים, אתה יכול למכור להם עד מחר שיש מטרות".

למרות ההפסד במכבי מסמנים את המשחק מול ריאל מדריד בחשיבות עליונה. "צריך לשכוח מההפסד. יש מטרות באירופה, ואין זמן או רצון לאף אחד בקבוצה להתרכז בהפסד". במכבי רוצים להבטיח את העלייה להצלבה, ויתרכזו בהכנת השחקנים למשימה. דווין סמית' סובל מכאבים אולם צפוי לשחק ביום חמישי, לגבי שחורציאניטיס הפצוע אמר גודס כי "סופו מטופל. אני מאמין שישחק ביום חמישי".

עוד באותו נושא

הכול עוד אפשרי: הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הוכיחו שהקרב על האליפות פתוח

לכתבה המלאה
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אם ניתן למשחק מול ירושלים להשפיע עלינו נהיה בצרות". רנדל/ברני ארדוב

במהלך המשחק ובמחצית העיר המאמן גודס לשחקנים על הגנה נרפית. גם במחצית גודס שטף את השחקנים ובעיר בנושא. אחד משחקי מכבי תיאר את האווירה: "גיא לא נראה שמח. הוא לא אמר יותר מדי, אבל המסר עבורנו היה ברור. היתה אווירה שקטה ולא טובה בחדר ההלבשה אחרי המשחק", אמר השחקן.

בריאן רנדל אמר לוואלה ספורט : "לא היה לנו קל בפן ההגנתי בשבועיים האחרונים. ירושלים היא גם קבוצה כישרונית מאוד. אולי ברבע השלישי ההגנה שלנו השתפרה קצת אבל לא שמרנו על ריכוז, ולמרות שצמצמנו את היתרון הם ניצלו את מה שעשינו לא נכון ופתחו שוב פער. אנחנו חייבים להיות עקביים. אם אנחנו מצמצמים פער, אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו את ההזדמנות לחזור למשחק ולא רק להתקרב. זו לא הדרך שבה גיא הכין אותנו למשחק. אנחנו צריכים לדעת להוציא לפועל כמו שצריך דברים כדי לנצח, ולא עשינו את העבודה שלנו מול ירושלים".

על הפציעות והעייפות הוסיף רנדל: "הצוות במכבי מנסה לשמור עלינו ככל שניתן, אבל חלק מעונה זה פציעות. אני סבור שגם עם פציעות ועייפות צריך לדעת איך לנצח ואיך להצליח במשחקים".

לשאלה האם ההפסד ישפיע על יכולת הקבוצה מול מדריד, השיב השחקן: "יש לנו כמה אימונים עד אז, אנחנו חייבים להמשיך הלאה, לא קל להגיע למדריד למשחק מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. אם ניתן למשחק מול ירושלים להשפיע עלינו נהיה בצרות. צריך שיהיה לנו 'זיכרון קצר' ולשכוח מההפסד לירושלים".

שחקני מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס, נייט לינהארט, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
יחזור למדריד? סופו/ברני ארדוב

כפי שפורסם אמש בוואלה ספורט, לא רק היכולת החלשה של הצהובים מדאיגה את ראשי הקבוצה: הצהובים נתקלים בלא מעט קשיים בתהליך אזרוחו של ג'ו אלכסנדר. השחקן השיג מסמכים המוכיחים שסבו מצד אמו היה יהודי, אולם גורמים המעורים בנושא מודים כי "המסמכים כרגע גבוליים וישנם קשיים". אותם גורמים הוסיפו: "אנחנו לא מתייאשים ובודקים את האפשרויות, אולי זה ייקח יותר זמן, אנחנו מנסים לאתר מסמכים נוספים".

אלכסנדר סיכם את ההפסד: "הצגנו הגנה מאוד לא טוב, זה לא עניין של עייפות. פשוט יום רע שלנו, יום לא טוב. יש לנו פציעות אבל זה לא מהווה תירוץ ליכולת שהצגנו מול הפועל ירושלים. היו לנו כמה דקות טובות במחצית השנייה אבל זה לא הספיק. זה פשוט לא היה הערב שלנו. הפסדנו, מול ירושלים המשחקים חשובים וכולם מודעים לכך. אף אחד לא שמח על ההפסד.

"ביום חמישי יש לנו את ריאל מדריד, צריך לשכוח את המשחק הזה מול ירושלים, לשוב לעצמנו וליכולת שלנו. ריאל מדריד וכל משחק ביורוליג הוא משחק חשוב מאוד, של להיות או לחדול, כך גם נגיע אליו בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully