וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני כל כך רוצה להמשיך, השיטה נהדרת והקבוצה סוף סוף בכיוון הנכון"

פורוורד הקינגס הביע רצון עז להישאר גם אחרי תום חוזהו הקיץ בכתבה שהוקדשה לו בסקרמנטו: "אוהב את הקהילה כאן, מקווה שנוכל לסגור". ג'ורג' קארל החמיא לו: "ב-2-3 המשחקים האחרונים הוא משחק הרבה יותר טוב". וגם: כספי לא מתנצל על הנעליים שלו

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
לא רוצה לעזוב שוב. עומרי כספי/AP

עומרי כספי ממשיך לעשות כותרות בסקרמנטו. אחרי שאתמול הדחיפה שספג מפול פירס משכה תשומת לב רבה, פורסמה הבוקר (שלישי) כתבה על הפורוורד הישראלי ב-'סקרמנטו בי', בה הצהיר על רצונו העז להישאר בקינגס גם אחרי תום חוזהו בסיום העונה הנוכחית. 13 משחקים לפני שהקבוצה של ג'ורג' קארל תסיים את העונה, ככל הנראה עם המאזן השלישי הכי גרוע במערב (45:24 כרגע), כבר מנתחים בבירת קליפורניה את השינויים הצפויים בסגל, כולל עתידו של כספי.

"אני כל כך רוצה להמשיך בסקרמנטו", הצהיר כספי, שרושם העונה 7.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק ב-19.1 דקות בממוצע. "אני אוהב את הקהילה כאן, ואני מרגיש שהקבוצה סוף סוף נעה בכיוון הנכון. השיטה של ג'ורג' קארל נהדרת, ואני לא אומר את זה סתם כי אני משחק אצלו, אלא כי אני באמת מאמין שזו הדרך הנכונה לשחק כדורסל - לרווח את המגרש, לנוע, לתת את המסירה הנוספת, לחלוק את הכדור, לדחוף ידיים בהגנה ואז לרוץ. לרוע המזל לקואץ' קארל לא היה זמן ללמד אותנו את הכל, אבל בשני המשחקים האחרונים ראיתם למה אנחנו מסוגלים להפוך".

עומרי כספי עם חברתו שני רודרמן. אינסטגרם, צילום מסך
גם היא מרוצה בסקרמנטו. כספי עם חברתו/צילום מסך, אינסטגרם

כספי ציין סיבה נוספת להעדפתו לחתום על חוזה חדש בקבוצה, שקשורה לחברתו שני רודרמן, שסיימה לימודי משפטים בישראל ומתכוונת לגשת למבחני הלשכה בקליפורניה אם בן זוגה לא ינדוד ליעד חדש הקיץ. "שני אוהבת להיות כאן", סיפר עומרי. "שנינו אוהבים את הקהילה, שעברה כל כך הרבה, ועכשיו אנחנו על המסלול הנכון. אני רוצה להיות חלק מזה, במיוחד עם בנייתו של האולם החדש, והגעתם של קואץ' קארל ו-ולאדה דיבאץ'. כשיגיע הזמן לכך, הסוכן שלי ייפגש עם הג'נרל מנג'ר בתקווה שנוכל לסגור חוזה חדש".

קארל, שנכנס לתפקיד רק לפני כחודש, סיפק כמה ציטוטים מעודדים מבחינת כספי כשאמר: "עומרי הוא שחקן של אנרגיה, ומול וושינגטון הוא עשה עבודה ממש טובה. הוא מצא את החלון, שאני חושב שזה חלק גדול ממה שאנחנו מנסים לעשות, וכתוצאה מכך הוא ביצע כמה מהלכים טובים. ב-2-3 המשחקים האחרונים הוא משחק הרבה יותר טוב".

עוד באותו נושא

הנקמה: פירס דחף את כספי בגלל שהוא נפל על אשתו בעונה שעברה?

לכתבה המלאה
מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
"עומרי מצא את החלון, שאני חושב שזה חלק גדול ממה שאנחנו מנסים לעשות". ג'ורג' קארל/AP

"האודישנים לעונה הבאה נמשכים, וקארל ממשיך לערוך ניסויים", נכתב בכתבה. "ולאדה דיבאץ' צופה בנעשה באינטנסיביות ולומד את הכל, כולל את הדינמיקה בחדר ההלבשה. כספי תמיד היה קצת פרוע, ובעונתו השישית בליגה הוא הרבה יותר מחושב. למרות שלו ולדמרכוס קאזינס יש את אותו סוכן, הוא היה כל כך נלהב מהגעתו של קארל עד שהוא נכנס לתפקיד של השכן הטוב שממהר לדלתו של השכן החדש עם עוגיות ומטעמים".

בהמשך הכתבה נכתב: "הקדנציה השנייה של כספי בסקרמנטו הייתה מלחיצה ומלאת תהפוכות, והמערכה האחרונה שלה עדיין לא נכתבה. לפני הפיטורים של מייקל מאלון והפציעה בברך הוא תרם לקבוצה באותו אופן בו הוא תורם לאחרונה - מקדים את הגנת היריבה בריצה להתקפה, קולט ריבאונדים, מיירט מסירות וחוטף כדורים, חודר היטב לצבע ויוצר מהלכים עבור חבריו לקבוצה".

צפו בכספי לא מתנצל בפני כתבת הסקרמנטו בי על הנעליים שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully