וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נתקלת בקשיים לגבי האזרוח של ג'ו אלכסנדר

24.3.2015 / 0:20

המועדון פתח בתהליך, ונראה כי הוא אינו פשוט כפי שקיוו. גורם המצוי בפרטים: "המסמכים כרגע גבוליים וישנם קשיים, אנחנו לא מתייאשים ובודקים את האפשרויות, אולי זה ייקח יותר זמן"

תאגיד כאן

בתקציר: הפסדה של מכבי תל אביב להפועל ירושלים בתוצאה 93:77

במכבי תל אביב מנסים לזרז את אזרוחו של שחקנה ג'ו אלכסנדר, אולם לוואלה ספורט נודע כי בימים האחרונים התברר לראשי המועדון שתהליך אזרוחו אינו פשוט כפי שקיוו. השחקן הציג מסמכים המוכיחים שסבו מצד אמו היה יהודי, אולם גורמים המעורים בנושא מודים כי "המסמכים כרגע גבוליים וישנם קשיים". אותם גורמים הוסיפו: "אנחנו לא מתייאשים ובודקים את האפשרויות, אולי זה ייקח יותר זמן, אנחנו מנסים לאתר מסמכים נוספים".

חוזהו של אלכסנדר לעונה הבאה עומד על סכום לא גבוה מדי, כ-200 אלף דולר, על כן יש הסבורים בהנהלה כי אם אכן יקבל השחקן אזרחות, יש לפתוח במשא ומתן עם השחקן כדי להחתימו על חוזה ארוך טווח ולא רק להאריך את האופציה. אלכסנדר נבחר בקיץ 2008 במקום השמיני על ידי מילווקי ושותף ב-59 משחקים בעונת הרוקי שלו, בה תרם 4.7 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בממוצע. עונה לאחר מכן עבר לשיקגו בולס, אך עקב פציעות שיחק רק בשמונה משחקים וכן תקופה קצרה בליגת הפיתוח. בעונת 2010/11 חתם בניו אורלינס אך לא שיחק בה, ועבר לטקסס לג'נדס מליגת הפיתוח של ה-NBA, במדיה העמיד ממוצעים מרשימים של 20.2 נקודות, 9 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

גודס לאחר ההפסד לירושלים: "השחקנים משייטים בליגה לפעמים, אני מצפה מהם ליותר"

גארד מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. מגד גוזני
במכבי תל אביב קיוו שהתהליך יהיה פשוט יותר. אלכסנדר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully