וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "השחקנים משייטים בליגה לפעמים, אני מצפה מהם ליותר"

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב אחרי התבוסה לירושלים אך שומר על אופטימיות: "בסופו של קבוצות קבוצות צריכות לעשות מהלכים כשהכסף מונח על השולחן". על העומס: "החבר'ה נופלים מהרגליים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ארבעה ימים לפני המשחק החשוב שלה במדריד מול ריאל, מכבי תל אביב נחלה הערב (שני) מפלה בהיכל, כשהובסה 93:77 בידי הפועל ירושלים. האלופה הופיעה ללא סופקוליס שחורציאניטיס וסילבן לנדסברג, איבדה כיוון כבר בפתיחה ולא הצליחה להימנע מתבוסה שנייה העונה מול הירושלמים, שנקמו על ההפסד בגמר הגביע ועלו למאזן 2:3 מול הצהובים העונה.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
עוד אכזבה. גודס/ברני ארדוב

גיא גודס המאוכזב אמר בסיום: "העייפות, זה שאנחנו חבולים, הכול התנקז למשחק הספציפי הזה. לא שיחקנו הגנה טובה, היו לנו אחוזים לא טובים, לא היו לנו אנרגיות לחזור, החבר'ה די מרוקנים, לא נספר על כל הבעיות שיש לנו, נצטרך להמשיך קדימה. קשה להגיד 'לא ציפיתי' כי המשחקים עם ירושלים מתפתחים באופן שקשה לצפות, הם הביסו אותנו, אנחנו הבסנו אותם, המשחקים מתפתחים בצורה שקשה לצפות אותם, אנחנו עכשיו באמצע העונה, ואם ניקח את המכלול שחסרים אנשים, הכול מתנקז למשחק הזה".

על ההבדלים התהומיים ביכולת ממשחק למשחק: "ברור שאם המשחק היה על תואר היינו משחקים אחרת, השחקנים יודעים שהמטרה בחודש הזה היא להיכנס להצלבה ביורוליג. לשחקנים יש סוג של שיוט בליגה לפעמים כדי לשמור על עצמם באירופה. הם יודעים את המטרות ולא מטומטמים".

על כך שייתכן שיפגוש את הפועל ירושלים בגמר הפלייאוף אמר גודס: "אני ממש לא חושש לאליפות, ובסופו של דבר כשהכסף על השולחן קבוצות צריכות לעשות את המהלכים. יש עוד הרבה זמן עד לאליפות, יש פלייאוף ודינמיקה, ונותרו שלושה חודשים ובזמן הזה העולם יכול להתהפך".

על כך שלא קיבל תרומה גדולה משחקני הספסל אמר גודס: "אני מצפה מכל שחקן לקבל יותר, אבל בליגה שלנו יש כמות מצומצמת של שחקנים שבאים מהספסל, אני לא אוהב את זה שיוגב משחק 39 דקות, זה משפיע עליו באירופה, לצערי אלה הנסיבות של התקופה הזאת. אנחנו משתדלים להוריד באימונים כי החבר'ה לא עומדים בעומסים. נפצעו שני ישראלים משמעותיים, גיא פניני וסילבן לנדסברג, וזה גורם לעומס על הישראלים שנשארו. זה נופל על שחקנים ספציפיים. אנחנו מחזיקים מעמד ויש גם הפסדים אחרי 17 ניצחונות רצופים, הפסדנו.

"ברור שאם המשחק היה על תואר היינו משחקים אחרת, השחקנים יודעים שהמטרה בחודש הזה להכנס לשמונה האחרונים ביורוליג. יש סוג של שייט בליגה לפעמים כדי לשמור על עצמם באירופה. הם יודעים את המטרות ולא מטומטמים, אתה יכול למכור להם עד מחר שיש מטרות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' מול שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
העומס מכריע. טיוס/ברני ארדוב

ביום שישי תתארח מכבי תל אביב אצל ריאל מדריד ומאמנה התייחס למשחק החוץ הקשה: "הכי חשוב שנגיע לשמונה הגדולות ביורוליג ואז נחשוב קדימה. אני מודאג מהתשישות והעייפות שלנו, מהפציעות שיש לנו. נעשה הכנה הכי טוב וננסה לנצח".

עוד הוסיף גודס: "אמרתי שזה מדהים שעברנו משחקים בהרכבים שלא מתורגלים באימונים, וכשאתה משחק נגד קבוצות יותר טובות קשה להחביא את החסרונות שיש בסיטואציה הזאת. זה לא סוד שאנחנו מתרכזים באירופה, הכי קל לתת לצעירים לשחק אבל זה לא עובד במכבי תל אביב, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה. כשאתה ב-20 הפרש ומנסה לחזור אתה מוציא יותר אנרגיה ממה שאתה מתכנן ואתה רואה שחקנים שיותר קשה להם. דווין נתן מעצמו, ובריאן רנדל שקיבל אינפוזיה לפני המשחק כדי להתאושש".

ג'ייק כהן: "לא שיחקנו מספיק טוב, מאוד פשוט. עשינו הרבה טעויות בהגנה וירושלים ניצלו את זה. אנחנו לא רגילים להפסיד בצורה כזאת, אני מקווה שזה לא יקרה שוב. אני מאמין שהההפסד הזה יתן לנו מוטיבציה לקראת ריאל, כשנחזור לאימונים אני מאמין שכולם יבואו עם מוטיבציה, אף אחד לא מרוצה כרגע. אני מאמין שיש לנו סיכוי. ניצחנו את ריאל כאן".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully