וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא זכתה באליפות שנייה ברציפות

שחקניותיו של חן הימלפרב ניצחו 0:3 את מועדון כדורעף חיפה במשחק השלישי של הגמרעף, והשלימו דאבל היסטורי למועדון. שחקניות חיפה לא נשארו לטקס ההנפה. הקפטנית גלית דבש: "אושר גדול לכולנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג גדול לשחקניות הפועל כפר סבא ולמועדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל כפר סבא זכתה הערב (שני) באליפות ישראל בכדורעף נשים, אחרי שניצחה 0:3 את מועדון כדורעף חיפה במשחק השלישי של סדרת הגמר. זו הייתה הזכייה השנייה ברציפות של שחקניות הפועל כפר סבא באליפות, והעונה הן השלימו דאבל היסטורי למועדון. שחקניות כפר סבא ניצחו 16:25 במערכה הראשונה, 17:25 בשנייה ו-15:25 בשלישית, וחגגו עם מאות אוהדים באולם בר לב בעיר. שחקניות מועדון כדורעף חיפה לא נשארו על הפרקט כדי להשתתף בטקס ההנפה. מורן צור הובילה את כפר סבא עם 15 נקודות, נטשה שבריקה 11, מלינה פלונסקי ודשה פחם 9 כל אחת, גלית דבש 7, סטסוקי מינאמי 3, גל לנדר 1. כן שותפה: ליבי חיים. ליברו: נועה ארז.

המאמן חן הימלפרב חגג בסיום עם שחקניותיו ואמר: "מגיע לנו, עשינו היום הצגה למרות הלחץ וההתרגשות ועשינו דאבל ועשינו היסטוריה. היה כיף גדול היום, הבנות הגיעו מרוכזות ומפוקסות ומגיע. יש לי חלומות לצאת ולאמן בחו"ל, זה לא פשוט אבל כרגע אני רק רוצה לחגוג". שחקנית הקבוצה מורן צור: לא הייתי כאן באליפות הראשונה וכל הכבוד לכולן כי זה דאבל ראשון של המועדון. אנחנו חיים בשביל הרגעים האלה, עובדים קשה באימונים בכדי לנצח". הקפטנית גלית דבש: "האליפות הזאת היא עבודה של חמש שנים, וכשמגיע הזמן לא נכנסים ללחץ וזוכים בדאבל. זה אושר גדול לכולנו ולמועדון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היסטורי למועדון. שחקניות הפועל כפר סבא חוגגות דאבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully