וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הדהימה את מכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף

הפתעת העונה ניצחה בחוץ 27:32 את האלופה ותוכל לעלות שלב על חשבונה במשחק השני שייערך בשישי. 21:31 למכבי ראשון לציון על קרית מוצקין, 28:36 להפועל ראשון לציון על נס ציונה

שחקן מכבי תל אביב, מילאן מירקוביץ'. פייסבוק מכבי תל אביב, אתר רשמי
מילאן מירקוביץ'. מכבי תל אביב הופתעה/אתר רשמי, פייסבוק מכבי תל אביב

סדרות רבע הגמר הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד נפתחו הערב (שני), ובהמשך ישיר להפתעות שנרשמו לאורך העונה בליגה, האלופה מכבי תל אביב ספגה הפסד ביתי 32:27 כבר במשחק הראשון להפועל אשדוד. ניצחון של הפועל אשדוד ביום שישי במשחק הבית שלה יוביל להדחת האלופה כבר בשלב רבע הגמר. מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי קרית מוצקין 21:31, ועלתה ל-0:1. הפועל ראשון לציון גברה על נס ציונה 28:36. הסדרה בין רמת השרון לבין הפועל רמת גן תיפתח ביום חמישי.

seperator

מכבי תל אביב - הפועל אשדוד 32:27 (15:13)

האלופה פגשה את אחת משתי המרעננות של הליגה העונה, והפועל אשדוד שמודרכת על ידי וובה זייקמן בהחלט הצדיקה את המחמאה. במחצית הראשונה אשדוד הוליכה 8:10 בדקה ה-20. מילאן מירקוביץ', המקשר הסרבי של מכבי תל אביב, הורחק בכרטיס אדום לפני הפסקת המחצית. אשדוד הגדילה את היתרון שלה והוליכה 16:20 בדקה ה-40, בזכות יכולת טובה בהתקפה של יותם טל, רועי ביטון ורומן איזטולוב, לצד ירין רוטברג שהיה מצוין בשער וההגנה. אשדוד עלתה ליתרון של 17:24 (45'), כשגם פסק זמן של מאמן הצהובים אבי רש לא עזר. מאמן הפועל אשדוד, וובה זייקמן, סיכם: "עשינו משחק טוב, אבל אנחנו צריכים לשחזר את המשחק הזה ביום שישי, וזה לא הולך להיות קל. יהיה קשה מאוד, בכל זאת מדובר באלופה שתעשה הכל להגן על התואר שלה מאוד. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח ולעשות דבר גדול לאשדוד".

מכבי ראשון לציון - מכבי קרית מוצקין 21:31 (11:17)

הראשונה פגשה את השמינית, ופערי הרמות באו לידי ביטוי כבר במחצית הראשונה שבה ראשון לציון הוליכה 8:13 בדקה ה-22. משם הפער הלך וגדל ל-15:24 בדקה ה-44, כאשר השחקן הבולט ביותר במכבי ראשון לציון היה השוער הצעיר ליאור קפלן (יחד עם מילורד קריבוקאפיץ' בהתקפה).

הפועל ראשון לציון - נס ציונה 28:36 (8:14)

בעונה האחרונה שהפועל ראשון לציון סיימה שלישית (ומכבי ראשון לציון ראשונה) בליגה הסדירה, וזה היה לפני שנתיים, האדומים זכו באליפות. למשחק הפועל הגיעה ראשון לציון הגיעה אחרי שלושה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, כאשר מולה נס ציונה גם כן ברצף שלילי של שלושה הפסדים שבאו אחרי שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים הראשונים מאז פתיחת הסיבוב השני. במשחק עצמו, הפועל ראשון לציון פתחה טוב יותר עם 5:10 בדקה ה-20. היא גם פתחה מצוין את המחצית השנייה ועלתה ל-9:18, ומשם נס ציונה לא הצליחה לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully