וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בן 14: ילד הפלא שכבר עשה היסטוריה בטניס העולמי

פליקס אוגר עליאסים הקנדי הפך השבוע ליליד 2000 הראשון שקיבל נקודות דירוג בסבב ה-ATP ונכנס להגרלה הראשית של טורניר צ'אלנגר, אחרי שניצח שחקנים בוגרים. צפו בביצועיו

מילוש ראוניץ', ואשק פוספיסיל, פנו את הדרך. כוכב חדש זורח בשמי הטניס הקנדי, והוא בסך הכול בן 14. קוראים לו פליקס אוגר עליאסים והחל מהשבוע הוא יליד 2000 הראשון שנכנס לדירוג הבוגרים של סבב ה-ATP. כרגע הוא ניצב בסך הכול במקום ה-1,257, אבל אחרי שניצח שלושה משחקי מוקדמות בצ'אלנגר דראמונדוויל בשבוע שעבר והפך לטניסאי הצעיר בהיסטוריה שנכנס להגרלה הראשית של טורניר בסבב, השמיים הם הגבול עבורו.

הילד הקנדי נולד במונטריאול והחל לשחק טניס בגיל 4 עם אביו, מאמן טניס. פליקס התקדם עם השנים, גבה בינתיים ל-1.78 מטרים ובעזרת יד ימין האימתנית והסרבים העוצמתיים שהיא מייצרת, הוא מתחיל כעת את דרכו הארוכה לצמרת הטניס העולמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מטאור. פליקס אוגר עליאסים/מערכת וואלה, צילום מסך

"המטרה שלי היא להמשיך להשתפר", אמר פליקס לאתר הרשמי של ATP. "לאחרונה עבדתי על משחק המעבר שלי והחבטות ההגנתיות. אני יודע שכדי להצליח אני צריך לשלוט בכל האספקטים, להיות אול-אראונד פלייר. עבדתי גם על שיפור חבטות ההחזרה שלי ואני חושב שמה שעזר לי בשבוע שעבר מול החבר'ה הגדולים היו ההגשות החזקות".

אוגר עליאסים מקווה לקחת קצת מרוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ' וג'ו ווילפריד צונגה, אבל מעריץ קודם כל את בני ארצו ראוניץ' ופוספיסיל. "ההצלחה של מילוש ושל ואשק היא השראה", אמר. "זה גורם לי להאמין שגם אני יכול. אני יודע שגם מילוש התאמן כמוני במרכז הטניס הלאומי במונטריאול, אז נחמד לגלות שהוא עשה לפני כמה שנים את מה שאני עושה היום. אני רוצה להיות מקצוען, אבל יודע שהרבה דברים יכולים לקרות".

על השיא שקבע כשחקן הצעיר ביותר בדירוג העולמי, אמר פליקס: "זה נחמד, אבל אני לא מייחס לזה יותר מדי חשיבות. שיחקתי בצ'אלנגר הזה כדי לצבור ניסיון ולהמשיך בהתקדמות. נקודות הדירוג הן רק בונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully