וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסרטון האחרון של המתאבק שמת: "ריי מיסטריו, אתה מוכן?"

עצוב: רגע לפני שקיפח את חייו בזירת ההיאבקות לאחר שספג מכה בצוואר, פרו אגואיו ג'וניור דיבר על הקרב מול מיסטריו, שבסופו של דבר גרם למותו: "הגיע הזמן שלך, ריי"

שבוע לא קל עבר על ענף ההיאבקות בשבוע האחרון, לאחר שפרו אגואיו ג'וניור, בנו של אגדת ההיאבקות המקסיקנית, פרו "הכלב" אגואיו, מצא את מותו בזירה. מותו של המתאבק גרר ביקורות רבות על הענף ברחבי העולם ובמקסיקו בפרט. כזכור, אגואיו ג'וניור מצא את מותו בזירה במהלך קרב שגרתי, לאחר שנפגע ממכה של ריי מיסטריו, לשעבר דמות מוכרת בארגון ה-WWE.

אגואיו נפגע בצווארו ממיסטריו, נותר במשך דקות ארוכות על החבלים מבלי שאף אחד שם לב, הובהל לבית חולים כשהוא מונשם, ושם הוכרז על מותו. המשטרה כבר הודיעה שתפתח בחקירה, כשלפי דיווחים שונים, מיסטריו, שפגע באגואיו בצווארו, עשוי להיות מואשם בהריגה בשוגג.

אחרי שהמתאבק הובא למנוחות, במקסיקו חשפו סרטון שלו, רגע לפני הקרב מול מיסטריו. כיאה לענף ההיאבקות, בסרטון נראה אגואיו "מחמם" את יריבו ומקניט אותו לפני שהשניים נפגשים בזירה. אני בא לנצח אותך על האדמה שלך, מול האנשים שלך", אמר בסרטון בין היתר, "ראית מי זה הבן של הכלב? הגיע הזמן שלך".

כזכור, ריי מיסטריו ההמום צייץ בטוויטר: "זו הייתה חברות שנבנתה, בין שני אחים. היא החלה לפני המון שנים ואי אפשר לשאול שאלות לגבי התכניות של האל. אבל במצב הזה, אני שואל את עצמי למה ולא מצליח להבין. אתגעגע אליך ואקח אותך איתי להמשך כל חיי. נוח על משכבך בשלום. כל התנחומים בעולם נשלחים בכאב למשפחת אגואיו. אבקש מהאל שימלא אותם בכוח כדי להתגבר על האובדן הענק הזה! שהאל יחזק אותם". מיסטריו הוסיף תמונה שלו עם אגואיו בהופעת הבכורה של המתאבק המנוח, לפני המון שנים.

המתאבק ריי מיסטריו במהלך קרב. AP
התנצל בטוויטר. ריי מיסטריו/AP
  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully