וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את מכבי ראשון לציון 76:77

אייק אפוואיבו קלע 18, מורן רוט הוסיף 16 ובתום מותחן גדול רשמה סגנית האלופה ניצחון שלישי רצוף, שמקרב אותה למאבקים על מקום בפלייאוף. קבוצתו של שרון דרוקר ספגה הפסד שלישי רצוף

אדריאן הרבשטיין

מלבד המשחק הגדול בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים נערך הערב (שני) משחק מסקרן נוסף במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל, בו ניצחה סגנית האלופה מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון 76:77. שתי הקבוצות סיפקו מותחן גדול שהוכרע בשניות הסיום אחרי סדרת קליעות עונשין, ובסוף הדרמה קבוצתו של רמי הדר רשמה ניצחון שלישי רצוף שמציב אותה חזק בתמונת המאבק על מקום בפלייאוף. ראשון לציון, מנגד, לא מצליחה לעצור את הנפילה שלה בתקופה האחרונה ורשמה הפסד שלישי רצוף.

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לדהור. מורן רוט/אדריאן הרבשטיין

רבע 1

שתי הקבוצות הלכו פנימה בפתיחה, ושון דאוסן קלע את חמש הנקודות הראשונות של ראשון לציון, שהוליכה 9:10 אחרי חמש דקות משחק. היתרון החליף ידיים, ובעזרת נקודות של מורן רוט ודגן יבזורי מכבי חיפה הוליכה 18:21 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

הירוקים שמרו על יתרונם בזכות סלים של רנה רוז'ו ואייק אפוואיבו, אבל לאורחים היה את דומיניק ג'ונסון שלהט ברבע השני והעלה אותם ל-37:38. חיפה איבדה והחטיאה, וג'רמיס סמית' וחבריו ניצלו זאת כדי להוריד את ראשון לציון ביתרון 39:47 המחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה בכדורסל, אייק אופייבו. אדריאן הרבשטיין
שינה מומנטום ברבע השלישי. אפוואיבו/אדריאן הרבשטיין

רבע 3

מכבי חיפה עלתה אגרסיבית לרבע השלישי, ויכולת מצוינת של אייק אפוואיבו אפשרה לה לרוץ 8:16 ולהשוות ל-55:55. ראשון לציון לא הצליחה לעצור את ההתלהבות של המארחים וחיפה הוליכה 59:63 בתום שלושה רבעים.

רבע 4

וויל גרייבס ודגן יבזורי היו המוציאם לפועל בחיפה בתחילת הרבע האחרון, ג'קי קארמייקל ודומיניק ג'ונסון דאגו להשאיר את ראשון לציון קרובה, ושלשה של ג'ונסון קבעה 69:69 כשנותרו שש דקות לסיום. דקות הסיום סיפקו מותחן גדול. 45 שניות לסיום ג'רמיס סמית' קלע לראשון לציון וצימק ל-75:74. אפוואיבו קלע רק אחת משתיים לחיפה מהקו, ובצד השני איזייה סוואן דייק פעמיים והשווה ל-76:76 כשנותרו 15 שניות לסיום. אפוואיבו קלע רק אחת משתיים לחיפה מהקו, ובצד השני איזייה סוואן דייק פעם אחת. דגן יבזורי גם קלע רק אחת משתיים והעלה את חיפה ל-75:77. טוני יאנגר מראשון לציון נשלח לקו, יאנגר החטיא את השנייה, האורחים לקחו את הרביאונד, ניצן חנוכי ניסה שלשה ניצחון אך החטיא ומכבי חיפה ניצחה 76:77.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: אייק אפוואיבו 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, מורן רוט 16, רנה רוז'ו 13, וויל גרייבס 10, דגן יבזורי 9, אלכס צ'וברביץ' 6, טמיר אריאלי 3, חנן קולמן 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: דומיניק ג'ונסון 17 נקודות, ג'רמיס סמית' 16, שון דאוסן 12, איזייה סוואן 8, טוני יאנגר 7 ו-8 ריבאונדים, ניצן חנוכי 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully