וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אלי דסה: אמניקה ספג קריאות גזענות, ודרש ממאמנו להתחלף

מקרה גזעני מכוער בטורקיה: חלוצה שחום העור של פנרבחצ'ה, שסובל מעונה לא טובה, הוקנט בצורה מכוערת על ידי אוהדי קבוצתו ובתגובה הוריד את חולצתו בהפגנתיות והוחלף אחרי ההפסקה

עמנואל אמניקה שחקן פנרבחצ'ה. יוטיוב, צילום מסך
אמניקה מוריד חולצה ומבקש חילוף. צילום מסך מתוך יוטיוב/צילום מסך, יוטיוב

מבין שלל אירועי הספורט שהתרחשו אתמול בישראל ובעולם, היינו עדים למקרה גזעני מכוער במשחק של קרית שמונה מול בית"ר ירושלים, כאשר אלי דסה שחקנה של בית"ר טען להקנטה גזענית מצידם של אוהדי הקבוצה המקומית. מסתבר שגם בליגה הטורקית התרחש אתמול אירוע גזעני ומכוער אפילו יותר. זה קרה במשחק הצמרת שבו אירחה פנרבחצ'ה השלישית את בשיקטאש השנייה בטבלה, כאשר עמנואל אמניקה, חלוצה הניגרי שחום העור של פנרבחצ'ה, ספג קריאות גזעניות מצד האוהדים של קבוצתו.

כשהוא זועם ונסער מההקנטות נגדו, אמניקה זעם על האוהדים, הוריד את חולצתו בהפגנתיות וביקש להתחלף. מאמנו וחבריו של אמניקה שכנעו אותו להישאר על המגרש, אך אחרי ההפסקה הוא אכן הוחלף על ידי פייר וובו. אמניקה סובל מעונה לא טובה בטורקיה וכבש רק ארבעה שערים ב-22 משחקים, מה שגרם אולי לאוהדי קבוצתו לאבד את סבלונתם ולהקניט אותו בדרך מכוערת במיוחד. הסוף של המשחק הזה, אגב, היה מתוק במיוחד מבחינת פנרבחצ'ה שניצחה 0:1 בזכות שער של מוסא סאו בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully