וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדו בתנועה מגונה, טניסאי העבר שהואשם באונס קטינות

הפורטוגלי של ריאל נתפס על ידי המצלמות, הוולשי קיבל ציון מביך אחרי הקלאסיקו. צפו ב"אחת הכניסות האכזריות והקשות בתולדות הראגבי וגם: אגדת הטניס ופרשת האונס החמורה

22:38: טניסאי העבר, בוב יואיט, הואשם באונס קטינות

אגדת הטניס, בוב יואיט בן ה-75, שנכנס ב-1992 להיכל התהילה של הטניס העולמי, הואשם היום (שני) באונס של קטינות אותן אימן בתחילת שנות ה-80 בדרום אפריקה. יואיט, שנחשב לאגדת זוגות, מחזיק בהישג מרשים למדי - זכייה בכל הגרנד-סלאמים בזוגות ובזוגות מעורבים. יואיט, שזכה גם בדייויס עם דרום אפריקה ובשיאו דורג שישי בעולם ביחידים, מואשם שקיים יחסי מין עם שלוש מספר נערות בנות 12-13. הפרשה התפוצצה לפני כשנתיים, כאשר שלוש נשים שונות האשימו את יואיט באונס.

טניסאי העבר, בוב יואיט. רויטרס
הואשם באונס קטינות. בוב יואיט/רויטרס

20:20: הפוסטר הרשמי של מייוות'ר - פקיאו הושק

ב-2 במאי שניים מהמתאגרפים הגדולים ביותר בדור הנוכחי, פלויד מייוות'ר ומני פקיאו, ייפגשו בזירה, במלון ה-MGM שבלאס וגאס. אמנם יש עוד זמן עד שנראה את השניים מחליפים מהלומות, אך לפחות קיבלנו טיזר קטן, לאחר שהפוסטר הרשמי של האירוע הושק. אהבתם?

16:50: כריסטיאנו רונאלדו מתגרה בשופט

מצלמות הטלוויזיה קלטו אמש בקלאסיקו את כריסטיאנו רונאלדו פונה אל השופט מתאו להוס לאחר שזה שלף לעברו כרטיס צהוב, כשהוא שואל: "אתה אוהב את זה, הא?", בזמן שהוא אוחז במבושיו.

16:30: האם זה שער השנה באירופה?

מה תגידו על השער הבא? בירטלאן בוטונד, המשחק בבקסצ'אבה מהליגה ההונגרית השנייה, כבש במהלך משחק ליגה של קבוצתו שער, שככל הנראה יהיה מועמד לשער העונה. מה דעתכם?

13:10: גארת' בייל סופג השפלה גדולה במיוחד

מאז שהצטרף לריאל מדריד ושבר את שיא ההעברות בכדורגל העולמי, גארת' בייל לא זוכה לנחת מהתקשורת בספרד שקוטלת אותו בלי הפסקה. הוולשי שבר אומנם את הבצורת עם צמד במחזור הקודם, אבל היה חלש בקלאסיקו והתגובה לא איחרה לבוא. עיתון "האס" הנחשב במדריד חילק היום ציונים לשחקנים שהשתתפו בקלאסיקו. איזה ציון קיבל בייל אתם שואלים? תסתכלו בתמונה שמצורפת למטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

12:24: שער ענק בנבחרת ניגריה הצעירה

ברנרד בולבואה מנבחרת ניגריה הצעירה עם ביצוע אדיר מול סנגל.

11:45: מריו באלוטלי שוב מככב במדור

מריו באלוטלי לא מספק העונה קבלות על כר הדשא במדי ליברפול, אבל מחוץ למגרש הוא ממשיך לככב. אחרי שנכנס כמחליף מול יונייטד וכמעט הרביץ לכריס סמולינג, החלוץ הוקנט בסיום המשחק על ידי אוהדי השדים האדומים ולא נותר חייב. צפו

9:00: אחת הכניסות המטורפות בתולדות הספורט

נבחרות אנגליה וצרפת נפגשו למשחק ראגבי וקורטני לואס האנגלי פשוט פירק את ז'ול פליסון הצרפתי. ב"ספורטס אילוסטרייטד" קראו לזה: "אחת מכניסות הראגבי הקשות שתראו בחייכם". האמת? צודקים

8:30: הפאדיחה של קינג צ'ארלס

צ'ארלס בארקלי הוא פרשן NBA ססגוני, אבל לא מבין כלום במכללות. הוא הוכיח זאת הלילה, כאשר טען בשידור ששחקן קנזס ג'ייהוקס, קליף אלכסנדר, היה מצוין במחצית הראשונה. הבעיה, אלכסנדר מושעה כבר חודש בשל חקירה של ה-NCAA נגדו.

8:00: מישהו שכח לספר לליאו מסי מה הוא קוד הלבוש בברצלונה אחרי ניצחונות בקלאסיקו

7:30: האוהד שעבד על ויין רוני

אוהד של מנצ'סטר יונייטד פרסם אתמול תמונה שלו ניצב בדיוק באמצע הקופ, יציע האוהדים השרופים המפורסם של ליברפול, כשהוא מניף צעיף של השדים האדומים. ויין רוני, שראה את התמונה, אהב אותה מאוד. אלא שלאחר מכן, התברר שהתמונה הייתה בסך הכול פוטושופ מוצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully